اگه بچه کوچیک یا نوزاد تو خونه دارید احتمالا دوست داشته باشید که یه پکیج کامل برای راحتی و مراقبت از بچه داشته باشید که هم تو مواقع ضروری زیاد به مشکل نخورید و هم بتونید راحت‌تر مدیریت کنید. ما تو این مطلب تمام برندهای خارجی و ایرانی سیسمونی کودک رو براتون آوردیم و اطلاعات لازم رو هم در مورد هرکدومشون دادیم تا با خیال راحت سیسمونی کودکتون رو انتخاب کنید.

فهرست

برندهای خارجی سیسمونی

تو این بخش مجموعه‌ی برندهای خارجی سیسمونی کودک رو آوردیم.

برندهای ایمنی نوزاد

کلیپاسیف

برند کلیپاسیف بیشتر از 100 ساله که تو حوزه‌ی ایمنی کودک و ملرز فعالیت داره. ابزارهای زیادی رو تو این حوزه تولید کرده. مثل محافظ انگشت، هارنس و بند همراه، درپوش پریز مخصوص کودکان، محافظ لبه شیشه، قفل پیج گاز، محافظ صندلی و … که هم برای ایمنی کودک داخل خونه و هم بیرون خونه استفاده می‌شه. یک قرن تجربه دارن و تقریبا هر چیزی که لازمه رو تولید کردن.

دریم بیبی

دریم بیبی یک برند استرالیاییه، سال‌هاست که تو زمینه‌ی ایمنی کودک محصولات مختلفی تولید می‌کند. از محافظ صندلی و محافظ شیرآلات گرفته تا پادری و زیردری مخصوص کودک، قفل‌های مخصوص و اکثر چیزهایی که برای محافظت از کودک زیباتون نیاز دارید. کیفیت محصولاتش بسیار بالاست و جزو برندهای شناخته شده تو حیطه‌ی ایمنی کودک به حساب میاد.

روزاریو

روزاریو تو کشور ترکیه قرار داره و بیشتر تو زمینه حوله و لباس نوزاد فعالیت داره اما برای ایمنی کودک هم محصولات ویژه و خاصی داره. برای ایمنی نوزاد زمان راه رفتن یا فعالیت‌ زانوبندهای خاصی داره که باعث می‌شه زانوی بچه حین حرکت آسیب نبینه. مشکلی که خیلی از بچه‌ها با اون مواجه هستن رو به راحتی با زانوبندهای این برند حل کنید.

بیبی جم

بیبی جم هم در کشور ترکیه فعالیت داره، هم زانوبند تولید می‌کنه و محافظ پریز و قفل‌های مخصوص کودک که امنیت خوب و بالایی دارند. دستگیره‌های مخصوص کودک با طراحی ویژه داره و کیفیت محصولاتش هم در حد بالایی قرار داره. محافظ انگشت کودک هم داره که یه ابزار کاربردی برای حفاظت از انگشت‌های بچه‌هاست چون بچه‌ها معمولا دست‌شون رو به هر جایی می‌زنن این محافظ می‌تونه خیلی کمک کننده باشه.

آیکیا

آیکیا برند معروفیه که تو سوئد قرار داره و لوازم خانگی می‌فروشه اما چون خیلی دامنه‌ی فعالیت گسترده‌ای داره محصولات خانگی مربوط به ایمنی کودک هم تولید می‌کنه. این برند محصول بی‌کیفیت نداره و جزو برندهای معتبر در زمینه‌ی لوازم خانگی محسوب می‌شه. می‌تونید مطمئن باشید که درپوش‌ها، محافظ‌ها و قفل دستگیره‌هایی که از این برند برای ایمنی کودک تهیه می‌کنید کاملا باکیفیت هستند.

سوی ببه

سوی ببه نزدیک 25 ساله که در زمینه محصولات کودک فعالیت داره. از کریر و کالسکه گرفته تا زانوبندهای مخصوص،       پاپوش‌های محافظتی، گیره‌ی تخت‌خواب که اجازه نمی‌ده بچه از داخل تخت تکون بخوره یا حرکت کنه و بیفته، محصولاتش هم از نظر کیفی بسیار بادوام هستند و طراحی کودک پسندی داره.

تامی

تامی تو ژاپن فعالیت می‌کنه. بیشتر تو حوزه اسبا‌ب‌بازی کودکان فعالیت داره ولی محصولات ایمنی کودک باکیفیتی هم داره. گیت‌های محافظ کودک این برند خیلی شناخته شده هستند. گیت‌های باکیفیت که در کنار تخت و یا جایی که کودک قرار داره قرار می‌گیره و اجازه نمی‌ده بچه از جاش خارج شه یا بقیه بچه‌ها وقتی که کودک خوابه بهش نزدیک بشن.

پلی گرو

پلی گرو یک برند امریکاییه که محصولاتش رو تو سایت و فروشگاه والمارت به فروش می‌رسونه. اسباب‌بازی کودک تولید می‌کنه ولی محصولات خاصی هم برای محافظت از کودک داره مثل محافظ انگشت، محافظ ناخن کودک، ابزار ایمنی کودک در حمام، انواع قفل برای در کابینت، قفل دستگیره و … که از نظر کیفیت هم بسیار سطح بالا هستند. اسباب‌بازی‌های این برند تو امریکا طرفداران زیادی داره.

برندهای تب‌سنج و دماسنج کودک

فرست یرز

فرست یرز یا بهتره بگیم The First Years یکی از فروشگاه‌های بزرگ لوازم و تجهیزات کودکه که قسمت تولید و توزیع بسیار بزرگی داره و کیفیت کارهاشونم بسیار جالب توجهه، تب‌سنج‌های دیجیتال با کیفیت فوق‌العاده تولید می‌کنه و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای تولید و ساخت این وسایل دیجیتال استفاده می‌کنه. این محصولات رو به صورت ست و به صورت پکیج کامل هم به فروش می‌رسونه که خیلی از پدرمادرا این محصولات رو یکجا می‌خرن و نیازی به خرید جدا نیست.

امرن

Omron یک مجموعه‌ی بزرگ سلامتی و محصولات مرتبط با سلامتیه، فشارسنج، تب‌سنج و تمام محصولات پزشکی خانگی رو تولید می‌کنه. در کیوتو و کشور ژاپن واقع شده و تو حوزه‌ی الکترونیک بسیار خبره‌ست. سال 1933 تاسیس شده و بخش مربوط به کودکان هم داره، هرچند نمیشه این برند رو در دسته‌ی برندهای مربوط به کودکان قرار داد چون عمده‌ی فعالیتش تو حوزه‌ی بزرگساله ولی محصولات باکیفیتی داره که برای کودکان هم می‌شه استفاده کرد.

تامی بیبی

تامی بیبی تو امریکا فعالیت می‌کنه. اغلب محصولات مربوط به کودکان و نوزادان از شیشه شیر گرفته تا تب‌سنج و … و تولید می‌کنه. تب‌سنج‌هایی که تولید می‌کنه دقت بالایی دارن و تمام موارد بهداشتی برای استفاده از تب‌سنج دهانی توش لحاظ شده، دماسنج‌هایی رو هم مخصوص دمای آب برای حمام بچه‌ها در نظر گرفته که در نوع خودش جالبن.

چیکو

چیکو برند مطرح ایتالیاییه که همه می‌شناسنش، یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های کالسکه و اسباب‌بازی و لباس کودک در جهانه، از سال 1958 تا الان داره فعالیت می‌کنه و بسیار قدرتمنده، طراح‌های مخصوص لوازم کودکان داره و جزو برترین‌هاست. تب‌سنج هم تولید می‌کنه. تب‌سنج‌های کوچیک اما دقیق که هم کارایی بالایی دارن و هم به راحتی می‌شه ازشون استفاده کرد.

بیورر

Beurer‌ همونطور که از اسمش پیداست یه برند آلمانیه که تو حوزه‌ی لوازم الکتریکی و بیشتر پزشکی فعالیت داره از 1919 شروع به کار کرده و محصولات سلامتی زیادی تا الان تولید کرده و تو سال 2012 برنده‌ی جایزه خلاقیت در طراحی و اجرا شده. اگه نگاهی به تب‌سنج‌های کودک این برند بیندازید می‌تونید این خلاقیت‌ها رو تو طراحی ببینید. کاملا متناسب با سلیقه‌ی کودکان طراحی شدن و خیلی دقیق هستن.

نوبی

یک ویژگی که نوبی در مورد محصولات خودش نوشته اینه که از مواد و متریال‌های طبیعی ساخته شدن و به سلامت کودک آسیب نمی‌زنه که در نوع خودش جالبه، این شرکت امریکایی در حال حاضر در 155 کشور جهان شعبه داره و از لباس و اسباب‌بازی و لوازم حمام و لوازم سلامتی کودک رو تولید می‌کنه.

مایکرولایف

مایکرولایف یک مجموعه‌ی پزشکی و سلامتی تو تایوانه که یک بخش مجزا به نام Fever Technology داره و صرفا در قسمت تب و دمای بدن فعالیت داره، یعنی کاملا علمی و کاملا دقیق دارن شرایط بدنی رو بررسی می‌کنن و محصولاتشون رو نسبت به این یافته‌های علمی می‌سازن، محصولاتشون کاملا آنتی‌میکروب هست و علاوه بر تب‌سنج کودک، مانیتورهای مخصوص سلامتی‌سنج هم دارن که بسیار موردتوجه قرار گرفته.

دریم بیبی

دریم بیبی تو استرالیا واقع‌ شده و همونطور که گفتیم مجموعه‌ی بزرگی از لوازم و تجهیزات کودکان رو داره و تو حوزه‌ی تکنولوژی‌های مربوط به سلامتی کودکان هم فعالیت داره، تب‌سنج‌های مخصوص کودک می‌سازه و نکات بهداشتی کاملا تو اون رعایت می‌شه. تب‌سنج‌هایی که داره هم دیجیتالی‌ان و هم تب‌سنج‌های جیوه‌ای و بوردونی هم داره که در نوع خودشون جالبن.

سامر

سامر یک مجموعه‌ی بزرگه که تو کشورهای زیرمجموعه‌ی بریتانیا داره کار می‌کنه. جوایز زیادی تا الان برده و بیشتر با محصولات حمامش شناخته می‌شه. دماسنج‌های حمام مخصوص کودک داره که توش تمام موارد ایمنی و دمای مناسب برای کودکان لحاظ شده. طرح‌هایی که می‌سازه هم خیلی خلاقانه‌است. دماسنج‌هایی با طراحی ماهی و یا لاکپشت و … داره که به راحتی داخل آب می‌ذارید، هم بچه باهاش بازی می‌کنه و هم شما می‌تونید دمای آب رو تو هر لحظه ببینید.

مادرکر

Mothercare همونطور که از اسمش پیداست کمک‌حال مادرها برای محافظت از بچه‌هاست. سال 1961 شروع به کار کرده و تو اکثر کشورهای جهان و مخصوصا بریتانیا شعبه داره. در حال حاضر 6000 کارمند  و متخصص داره که در نوع خودش خیلی جالب‌توجهه، از لباس کودک تا طراحی‌های مختلف کالسکه و صندلی و شیشه شیر و … داره و فعالیتش خیلی گسترده‌ست. تب‌سنج‌های باکیفیتی هم تولید می‌کنه که کاملا از نظر طراحی و کیفیت بهینه‌سازی شدن.

برندهای پد و کیسه آب گرم

نیپ

85 سال فعالیت در زمینه‌ی کودکان و نوزادان سابقه‌ی کاری برند نیپ هست، خودش نوشته که برای بچه‌های 0 تا 3 سال کار می‌کنه و عمده‌ی فعالیتش تولید شیشه‌شیر و لباس کودکه ولی پد و کیسه آب گرم هم تولید می‌کنه، پد برای مراقبت از کودک حین سرما و یا بیماری‌ استفاده می‌شه که پدهای نیپ اختصاصی کودکان ساخته می‌شن و طراحی اونا هم مختص بچه‌هاست.

زیکلاس مد

زیکلاس مد یک شرکت در حوزه‌ی پزشکی در کشور آلمان که اکثر محصولات پزشکی خانگی رو داره، شرکت بزرگی نیست و به طور اختصاصی در حوزه‌ی کودک فعالیت نداره اما با توجه به فعالیت گسترده‌ش تو زمینه‌ی تولید دستگاه‌های بخور سرد و گرم، پدهای خاص و ویژه‌ای هم داره که بسیار جالب‌توجه هستن و برای بچه‌ها هم طراحی‌های خاصی داره هرچند به طور اختصاصی در حوزه‌ی کودکان فعالیت نداره.

امسیگ

امسیگ هم در آلمان فعالیت داره و محصولات پزشکی خانگی تولید می‌کنه، از لوازم پیشگیری و تشخیص حاملگی گرفته تا دستگاه‌های توانبخشی و دماسنج و پد و کیسه آب گرم. دستگاه‌های بخور امسیگ معروف‌ترن. این برند هم به طور اختصاصی در حوزه کودک فعالیت نداره اما پد و کیسه آب گرم این برند کیفیت بسیار بالایی داره.

دیسپوتچ

دیسپوتچ در ایتالیا فعالیت داره و یک مجموعه‌ی تولیدکننده‌ی لوازم دندانپزشکی و لوازم ورزشیه که پدها و کیسه‌های آب گرم برای کودکان و بزرگسالان رو تولید می‌کنه. بخش مخصوص کودکان داره که طراحی‌های ویژه‌ای برای کودکان انجام می‌شه و متناسب با شرایط کودکان پد و کیسه آب گرم تولید می‌کنن که می‌شه گفت مهم‌ترین مزیت‌شون نسبت به سایر برندهاست.

برندهای مراقبت کودکان

سامر

همانطور که گفته شد برند سامر توی بریتانیا فعالیت داره. تو حوزه‌ی مراقبت از کودکان و مخصوصا نوزادن فعالیت می‌کنه. برای جلوگیری از حرکت و غلت زدن نوزادان محصولات ویژه‌ای داره. پدهای مراقبتی هنگام بیماری رو داره و پشه‌بندهای مخصوصی برای کودکان می‌سازه که در نوع خودشون جالب و کاربردی‌ان.

لایس گارد

لایس گارد یک مجموعه‌ی بزرگ تجهیزات الکترونیکی برای سم‌زدایی از محل زندگی بچه‌هاست. این مجموعه شانه‌های الکتریکی، اسپری برقی، شانه‌های متنوع ضدشپش تولید می‌کنه که تا الان به خاطر این محصولاتشون کلی جایزه گرفتن. هم از نظر علمی و هم از نظر بهداشتی مجموعه‌ی کاملی دارن و کیفیت کارهاشون در سطح بالاییه.

برندهای پوشک و دستمال مرطوب

مولفیکس

خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنن مولفیکس ایرانیه. در حالی که برند مولفیکس یک برند ترکیه‌ایه که تو ایران هم تولیدی داره. با مجموعه حیات کیمیا کار می‌کنه و خیلی هم طرفدار داره، کیفیت پوشک‌هاش بسیار بالاست. تمام نکات ضروری توی طراحی پوشک به کار گرفته شده و از بهترین الیاف ساخته می‌شه پوشک‌هاش که کیفیت و ماندگاری و جذب رطوبت پوشک رو چند برابر کرده. مولفیکس دستمال مرطوب هم تولید می‌کنه.

پمپرز

پمپرز برند مطرح آمریکاییه که تو زمینه‌ی کودکان و خردسالان کار می‌کنه. تخصص اصلیش پوشک بچه‌ست اما دستمال مرطوب، عرق‌گیر و دستمال‌های مخصوص کودکان و همچنین خوشبوکننده‌‌های کودک رو هم در محصولات ویژه‌ش عرضه می‌کنه و برند نام آشنایی در این حوزه‌ست. پوشک‌هاش هم تو امریکا و هم کشورهای اروپایی فروش خیلی بالایی داره و جزو برندهای معروف پوشکه.

بامبو

بامبو یا بامبوبینو برند کانادایی مستقر در ونکوور کاناداست که به طور اختصاصی در حیطه لباس کودک، تخت‌خواب و لوازم مراقبت از کودکان فعالیت داره، جالبه بدونید که این برند به طور کامل توسط خانم‌ها اداره می‌شه و یک مجموعه‌ی خیلی بزرگ رو تشکیل دادن، پوشک‌های این برند هم از بهترین متریال‌ها ساخته می‌شه، در سایزهای متنوعی ارائه می‌شه که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارن.

کانفی

کانفی تو کشور ترکیه فعالیت می‌کنه و فعالیتش صرفا در حوزه‌ی کودک و نوزاده، پوشک‌های این برند کیفیت خوبی دارن. عمده‌ی فعالیتشون زمینه‌ی پوشک، دستمال مرطوب و لباس زیر نوزاده، سعی می‌کنن این محصولات رو به نحوی تولید کنن که راحت باشن و پوست بچه رو اذیت نکنن و روی این موضوع خوب کار کردن و محصولاتشون به ایران و سایر کشورهای همسایه ترکیه هم صادر می‌شه.

برند حوله

کارترز

کارترز تو امریکا فعالیت داره و 4 دهه است که در زمینه‌ی لباس و لوازم کودکان فعالیت داره، یکی از محصولات شناخته‌شده و شاخص‌شون حوله‌ی کارترزه، حوله‌ای نرم و ساخته شده از متریال‌های مهربان با پوست که برای هر بازه‌ی سنی مناسبن، برای نوزادان حوله‌های نرم‌تر تولید کرده و برای کودکان با سن بیشتر هم متناسب با پوست آن‌ها مناسب‌ترین حوله‌ها رو عرضه کرده.

سلین

سلین یه برند مد فرانسویه که لباس‌های فوق‌العاده‌ای طراحی می‌کنه و فشن‌َشوهای زیادی برگزار می‌کنه. اختصاصی تو حوزه‌ی کودک کار نمی‌کنه ولی یکی از محصولاتش که برای بازه‌های سنی مختلف زیاد استفاده می‌شه حوله‌ی سلینه. چون طراح‌هایی در حوزه‌ی مد کودک هم داره، حوله‌های کودک این برند طراحی خاصی دارن ولی از نظر کیفیت و آیا اینکه برای کودکان و نوزادان محصولاتش مناسب هست یا نه اطلاعات زیادی در دسترس نیست. چون بیشتر روی طراحی و جذابیت کار می‌کنن.

مادرکر

مادرکر برند شناخته‌شده‌ایه که در قسمت ایمنی و مراقبت کودکان بهش پرداختیم. حوله کودک مادرکر هم جزو اون دسته از محصولات کودکه که خیلی خواهان داره، این برند ست 4 تایی، حوله و لیف و سایر لوازم شستشو رو با هم عرضه می‌کنه. حوله‌هایی بسیار نرم برای نوزادان و کودکان که طراحی خیلی جالب توجهی هم دارن.

پاپو

پاپو یک شرکت فرانسویه که اسبا‌ب‌بازی و لوازم بهداشتی کودک رو تولید می‌کنه. حوله پاپو برای کودکان به طور ویژه طراحی می‌شه و با توجه به شرایط فیزیکی کودک و شرایط پوست و بدن کودک در بازه‌های سنی مختلف عرضه می‌شه. از انواع تن‌پوش گرفته تا حوله‌های کوچک مخصوص دست و صورت رو داره و از نظر کیفیت هم کاملا استاندارده.

کیدبو

کیدبو تو ترکیه فعالیت داره، حوله‌هایی که تولید می‌کنه بیشتر با الیاف نرم کتان و پنبه تولید می‌شه و از نظر کیفیت و نرمی برای کودکان و نوزادان بسیار مناسبن، اختصاصی در حوزه‌ی کودک کار نمی‌کنه اما سایزهای مختلف حوله برای سنین مختلف رو داره.

مینی داملا

مینی داملا تو استانبول ترکیه فعالیت می‌کنه و یک تولیدی بزرگ اکسسوری خانه و حوله برای کودکان و بزرگسالانه. بیشتر حوله‌ی تن‌پوش تولید می‌کنه، حوله‌ی استخر، حوله‌ی حمام، حوله‌ی مخصوص دست و صورت و سایر انواع حوله رو هم تولید و عرضه می‌کنه. با توجه به چیزی که توی سایتشون نوشته شده این حوله‌ها از الیاف 100 درصد کتان تولید شدن.

جی جی کول

جی جی کول از دهه‌ی 90 میلادی تا الان داره تو حوزه‌ی کودک فعالیت داره، عمده‌ی فعالیتش تو تولید بالش، لباس خواب و حوله‌ست، هر چند پوشک بچه هم تولید می‌کنه. این برند تمرکز اصلیش روی بچه‌هاست و تو حوزه‌ی بزرگسال فعالیتی نداره.

برند وان حمام نوزاد

بیبی جم

بیبی جم در زمینه‌ی وان حمام هم فعالیت داره. وان‌های پلاستیکی و پلیمری می‌سازه که هم سبک هستند و هم استحکام بالایی دارن. علاوه بر وان حمام سایر وسایل مربوط به حمام نظیر سبد لباس، اسباب‌بازی مخصوص حمام و … هم داره. مدل‌های ساده‌ی این وان‌ها با پایه‌های ضد لغزش وجود دارن که حجم بالایی آب می‌گیرن و در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها هم وجود دارن.

کارترز

برند آمریکایی کارترز همانطور که قبلا گفته شد بسیاری از محصولات مربوط به کودک را تولید می‌کنه. وان و استند شستشوی نوزاد هم تولید می‌کنه که معمولا برای بچه‌های کمتر از یک سال کاربرد داره. این وان‌ها کم حجم هستن اما دوام بسیار بالایی دارن و برای شستشوی نوزاد هم تا حد زیادی راحت هستن.

 سوی ببه

سوی ببه تو ترکیه فعالیت داره و اکثر محصولات مربوط به نوزاد رو تولید می‌کنه که یکی از اون‌ها وان حمامه. خیلی ساده و راحت هستن. یه جای مخصوص برای قرار دادن صابون و شامپو دارن و دوام خیلی بالایی هم دارند. تقریبا تو هر رنگ و طرحی می‌تونید وان‌های حمام سوی ببه رو پیدا کنید.

فرست یرز

مجموعه‌ی بزرگ فرست یرز که مخصوص بچه‌هاست وان‌های حمام هم تولید می‌کنه. یه وان با تموم امکانات مثل جا رختی، سطل زباله کوچیک، سطل آب، لیوان مخصوص آب، جای صابون و کلا هر چیزی که برای شستشوی بچه تو حموم لازم دارید رو می‌تونید تو یک پکیج کامل داشته باشید. از نظر کیفیت هم کاملا استاندارد و تایید شده هستن.

بوون

برند بون یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ژاپنی تامیه که تو اکثر کشورها تولیدی داره و محصولات مخصوص حمام تولید می‌کنه. مثل شانه، برس، لیف، جاصابونی و وان حمام کودک و …، وان‌های حموم این برند با توجه به اینکه تخصصش تو زمینه‌ی وسایل حمامه خیلی باکیفیتن و اکثر وسایل لازم برای حمام رو دارن. یه نوع از وان‌های این برند قابلیت تخلیه آب مستقیم هم داره یعنی لازم نیست هر بار آب رو خالی کنید. کافیه دریچه مخصوصش را باز بذارید تا آب خودش خالی بشه.

برند مینی واش

فریدولین

فریدولین یه برند امریکاییه که تو زمینه اسباب بازی کودک، وسایل موسیقی بچه‌ها و عروسک فعالیت می‌کنه. یکی از محصولات جالبش مینی واشه که مخصوص شستن لباسای بچه‌های کوچیکه چون زود به زود کثیف می‌شن. خیلی ساده و سبکن، راحت می‌تونید روشن کنید پودر لباسشویی مخصوص لباس بچه‌ها رو بریزید داخلش تا براتون بشوره و کافیه فقط آبکشش کنید و بذارید خیس شه.

ال جی

ال جی رو که همه می‌شناسیم و شاید خیلی از محصولاتش رو تو خونه‌مون داریم. مینی واش‌های بسیار باکیفیتی تولید می‌کنه کاملا اتوماتیک هستن و مناسب لباس نوزاد هستن. هم از نظر وزن بسیار سبکن و هم کارایی بسیار بالایی دارن. یک مینی واش بهینه که مصرف برق کمی هم داره و کار کردن با اون خیلی راحته

بلسون

بلسون یه برند امریکایی دیگه ست که از دهه‌ی 90 تا الان در زمینه محصولات شستشو نظیر شوینده‌ها، ماشین‌های لباس شویی و مینی واش ها فعالیت داره. محصولاتش رو به صورت عمده به تامین کننده می‌فروشه. مینی واش‌های ساده‌ای که در بسیار کم حجمن و بیشتر به صورت نیمه اتوماتیک کار می‌کنن. وسایل جانبی شستشو هم همراه این مینی واش‌ها هستن تا استفاده ازشون راحت‌تر بشه.

کلترونیک

کلترونیک یک برند چینیه که از سال 1985 تا الان داره فعالیت می‌کنه. شاید فکر کنید از اون برندهای چینی ارزان و بی‌کیفیتن در حالی که اینجوری نیست و محصولاتی که این برند تولید می‌کنه حتی مشابهش تو امریکا هم وجود نداره. مینی واش‌های فوق حرفه‌ای هم داره که کارایی بسیار بالایی دارن و  کیفیت شستشوی اونا نسبت به بقیه خیلی بهتره

برند شامپو

جانسون

جانسون یه برند آمریکایی فعال تو زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو و ناخنه. از سال 1893 تا الان داره فعالیت می‌کنه و جزو برندهای شناخته شده است. انواع لوسیون‌ها، ژل‌ها، کرم‌ها و … رو تولید می‌کنه و تو زمینه شامپو کودک هم فعاله. محصولاتش کاملا ایمن و استاندارد هستن و تمام موارد لازم برای محافظت از پوست و موی کودک تو این شامپوها لحاظ شدن

چیکو

چیکو یه برند شناخته شده‌ی ایتالیاییه. تو زمینه‌ی کودک تقریبا هر محصولی رو تولید کرده و بیش از 70 ساله که تو این زمینه فعالیت داره. شامپوهای باکیفیتی می‌سازه که از هر نظر فوق‌العاده هستن. تمام موارد لازم برای محافظت از پوست و موی کودک تو این شامپوها رعایت شده و خیلی از مامان باباها از محصولات سلامتی پوست چیکو برای بچه‌ها استفاده می‌کنن.

موستلا

موستلا در حال حاضر 40 تا محصول مراقبت از پوست و مو داره و نه‌تنها در امریکا بلکه در اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی از محصولات این برند استفاده می‌شه. از سال 1950 در امریکا فعالیت داره و بهترین متخصصان پوست و زیبایی در این برند کار می‌کنند و بهترین محصولات رو برای پوست مادران و کودکان تولید می‌کنن.

سانوسان

سانوسان یک برند تخصصی محصولات بهداشتی کودکانه که در آلمان فعالیت داره و محصولات مخصوص بچه‌های 0 تا 10 ساله تولید می‌کنه. برای تمام انواع پوست محصولات ویژه داره. از پوست‌های حساس گرفته تا پوست رنگی و پوست خشک و پوست چرب محصولات ویژه‌ی خودشون رو تو سانوسان دارن. شامپو کودک سانوسان هم جزو شامپوهای شاخص و شناخته شده در جهانه.

وی کر

گفتیم که وی کر لباس و اسبا‌ب‌بازی مخصوص کودک رو تولید می‌کنه اما تو زمینه تولید محصولات بهداشتی کودک هم فعالیت داره. مایع دستشویی مخصوص پوست کودک، شامپو بدن و شامپوی سر کودک و تمام محصولات لازم برای بهداشت کودک تو این مجموعه‌ی بزرگ تولید می‌شه. این برند با نام تجاری وی هم شناخته می‌شه.

اوریاژ

اوریاژ برندی فرانسویه که از سال 1992 شروع به کار کرده ودر زمینه‌ی محصولات ماتولوژیکی بر پایه‌ی آب معدنی فعالیت داره. بیشتر کرم دست و صورت تولید می‌کنه اما از 2000 شامپوهای مخصوص بزرگسال رو هم با توجه به خواص آب معدنی تولید و عرضه می‌کنه. تقریبا خاص‌ترین برند تولیدی شامپو محسوب می‌شن و شامپوهای این برند ترکیباتی کاملا متفاوت از سایر برندها دارن.

کلیون

کلیون محصول ایتالیاست. برند تخصصی زیبایی که کرم، شامپو، خوش‌بوکننده و عطر تولید می‌کنه و شهرت جهانی داره. شامپوهای این برند سرشار از ویتامین‌های لازم برای پوست و مو هستن و که هم برای موهای خشک و هم موهای چرب مورد استفاده قرار می‌گیرن. برای کودکان هم شامپوهای خاص خودش رو داره که هم در ایتالیا و هم سایر کشورهای اروپایی بین پدرمادرا طرفدارای زیادی دارن.

بیبی کوکول

بیبی کوکول هم یک برند ایتالیاییه که از سال 2009 فعالیت خودش رو آغاز کرده و از این نظر یک برند نوپا محسوب می‌شه. تحقیقات علمی و جلو رفتن با یافته‌های علمی روز در زمینه‌ی پوست و مو این برند رو بسیار خاص کرده چون محصولات این برند کیفیت بسیار بالایی دارن و زیر نظر بهترین متخصصین پوست ساخته می‌شن. برای کودکان هم محصولات مراقبتی و بهداشتی فوق‌العاده‌ای داره که تمام استانداردهای جهانی تو این محصولات لحاظ شدن.

کودومو

کودومو یک برند محصولات مراقبتی و بهداشتی کودکانه که تو سنگاپور فعالیت داره. کودومو دنیایی بوده که بچه‌ها تو انیمه‌ها و مانگاهای ژاپنی تو این محل افسانه‌ای زندگی می‌کردن و دلیل نام‌گذاری این برند هم همینه. محصولات این برند از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارن و یکی از مزیت‌های این برند بسته‌بندی محصولات به صورت فانتریه که مناسب بچه‌هاست.

باباریا

باباریا یک برند اسپانیاییه که بیشتر از دو دهه‌ست تو زمینه‌ی محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی کودک و بزرگسال فعالیت داره، انواع کرم‌ها، روغن‌های پوستی، شامپو، کاندیشنر، خوشبوکننده و … تولید می‌کنه. محصولاتی که برای کودک تولید می‌کنه در یک لابراتوار تخصصی برای کودکان ساخته می‌شن و کاملا با پوست و موی کودک سازگاره، خواص گیاهی تو این شامپوها به وضوح دیده می‌شن و موی کودک رو نرم‌تر و صاف‌تر می‌کنه.

پیلور

به یک برند ترکیه‌ای نوپا می‌رسیم؛ پیلور. از سال 2010 داره فعالیت می‌کنه و عمده‌ی فعالیتش تو زمینه‌ی محصولات پوست و زیباییه. لوازم آرایشی خاصی تولید می‌کنه و به اکثر کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، انگلیس، ایتالیا و بلغارستان هم صادر می‌کنه. بخشی هم برای تولید شامپو و ژل شستشو مخصوص بچه‌ها داره که هم برای پوست و هم برای موی بچه‌ها بسیار مغذی هستن و از بهترین مواد در تولید اون‌ها استفاده شدن.

هیپ

هیپ یک برند المانیه. تو سایت خودش نوشته که ما به پدرمادرا کمک می‌کنیم تا بچه‌های کوچیک یک شروع فوق‌العاده تو اول زندگیشون داشته باشن. این برند سال 1899 متولد شد اما از سال 1932 به طور اختصاصی وارد زمینه‌ی غذای کودک و محصولات بهداشتی کودکان شده. شامپوهای این برند حکم یک کاتالیزور رو برای پوست و موی بچه‌ها دارن و به رشد موی بچه‌ها کمک می‌کنن مخصوصا برای بچه‌هایی که از نظر رشد مو دچار مشکل هستن.

سپتونا

سپتونا تو یونان فعالیت داره که لوازم بهداشتی کودک و بزرگسال تولید و عرضه می‌کنه. برای بچه‌ها دستمال مرطوب، فوم‌های شستشو و شامپو بدن و شامپوهای ویژه تولید می‌کنه. تو یونان طرفدارای زیادی داره و جزو برندهای شاخص کودک و بزرگسال در یونانه.

جکلون بیبی

جکلون بیبی یک برند ایتالیاییه که فقط شامپو، صابون مایع مخصوص کودک تولید می‌کنه. تو ویژگی‌های محصولاتش نوشته شده که کاملا طبیعی هستن و هیچ ماده‌ی شیمیایی تو ساخت این محصولات استفاده نشده. از نظر مراقبت از پوست و مو بسیار کاربردی هستن و به دلیل استفاده از مواد طبیعی کاملا بدون آلرژی و حساسیت هستن که یک ویژگی بسیار مهم برای بچه‌ها محسوب می‌شه چون پوست بچه‌ها خیلی حساسه و ممکنه دچار حساسیت بشن.

لندر

برند امریکایی با بیش از 85 سال تجربه در زمینه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی کودکان و بزرگسالان که طرفداران خاص خودش رو داره. لندر بخش جداگانه‌ای برای حمام بچه‌ها داره. یک پکیج سه در یک داره کار شما رو راحت‌تر میکنه. شامپوهای کودک این برند به شامپو حبابی لندر هم معروفند که به خاطر قدرت کف‌کنندگی بالای این شامپوهاست.

میس انجل

میس انجل یک شرکت فرانسوی تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی و انواع شوینده‌های خانگیه که  طرف قرارداد شرکت پارس هرماس در ایرانه. علاوه بر محصولات آرایشی بهداشتی، محصولات دارویی هم تولید می‌کنه. شامپوهای این برند طراحی خاصی دارن و از بهترین مواد در ساخت اون‌ها استفاده می‌شه.

برند لباس و کفش نوزاد

کارترز

کارترز تو امریکا فعالیت داره و تو کار لوازم و وسایل نوزاد و کودکانه. علاوه بر حوله‌های معروفش، لباس‌های کودک و نوزاد هم تولید می‌کنه. لباس‌های سرهمی نوزادی، بلوز، نواع ست سه تکه و دو تکه هم در مدل‌های دخترانه و هم مدل‌های پسرانه داره که از نظر کیفیت دوخت و رنگ و طرح بسیار جذاب هستن و معمولا هم از رنگ‌های شاد با طرح‌های فانتزی بچگانه تو لباساشون استفاده می‌کنن.

بلوکیدز

بلوکیدز ایتالیه و در شهر میلان از سال 1991 تا الان به صورت حرفه‌ای در زمینه‌ی پوشاک و اکسسوری دخترانه و پسرانه و نوزادی فعالیت داره. یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ یوپیمه و به صورت اختصاصی در حوزه‌ی کودکان فعالیت داره که این باعث شده تا سطح کیفیت کارهاشون بسیار بالا باشه.

مانگو

مانگو یک شرکت معروف و بزرگ اسپانیه تو حوزه‌ی پوشاکه. از لباس گرفته تا انواع کیف و کفش رو برای کودک و بزرگسال تولید می‌کنه و بیش از 30 ساله که بهترین محصولات رو روانه‌ی بازار می‌کنه. برای بچه‌ها هم انواع کفش و لباس نوزادی و کودکان بزرگتر رو تولید می‌کنه. خیلی به تنوع طرح‌ها اعتقاد داره و اگه دقت کنید می‌بینید هر سال طراحی‌هاش به طور کامل عو ض می‌شه و طرح‌های تازه‌تری رو امتحان می‌کنه.

ارکسترا

ارکسترا در فرانسه فعالیت داره و از سال 1995 در زمینه تولید لباس بچگانه فعالیت داره، تو اکثر کشورهای جهان هم شعبه داره و از نظر کیفیت دوخت و طراحی بسیار سرشناسه. برای بچه‌ها لباس‌های راحتی تولید می‌کنه که با پوست بچه‌ها کاملا سازگاره و خودش ادعا داره که لباس‌های این برند بدون هرگونه حساسیت هستن.

آدیداس

آدیداس رو همه می‌شناسیم. یه شرکت آلمانی بزرگ و سرشناس که پوشاک ورزشی تولید می‌کنه. برای بچه‌ها هم پوشاک ورزشی خودش رو داره. کفش و لباس و لوازم ورزشی آدیداس برای تمام سنین عرضه می‌شه و می‌شه گفت جزو باکیفیت‌ترین لباس‌ها و کفش‌ها برای بچه‌ها محسوب می‌شن. طرح‌های مختلفی رو هم پیاده می‌کنه و بین بچه‌های 5 سال به بالا کلی طرفدار داره.

ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی یک برند بزرگ فرانسویه که سال 1988 تاسیس شده. وایکیکی اسم یه ساحل تو جزیره هاواییه و این برند در حال حاضر هم در فرانسه و هم ترکیه تولیدی پوشاک و لباس داره. طرح‌های خیلی خاصی داره و اصلا یکی از دلایل معروف شدنش همین طراحی ویژه و خاصیه که طراحان حرفه‌ای این برند انجام می‌دن.

جی اوکس

جی اوکس سال 1995 در ایتالیا شروع به کار کرد. عمدتا کفش تولید می‌کنه و کفش‌هاش هم جزو باکیفیت‌ترین‌ها هستن. برای بچه‌ها هم کفش‌هایی متناسب با هر فصل و هر سلیقه‌ای داره. کارهاشون از هر نظر استاندارد هستن و طراحان حرفه‌ای هم تو این برند مشغول به کار هستن. کفش‌هایی که برای بچه‌ها تولید می‌کنه راحت هستن و اصلا باعث اذیت شدن پای بچه‌ها نمی‌شه.

اسکچرز

اسکیچرز یک برند انگلیسیه که سال 1992 تاسیس شده و تونست به سرعت جزو محبوب‌ترین برندها در حوزه‌ی کفش بشه. کفش اسکیچرز در حال حاضر در انواع اسپرت و ورزشی وجود داره. انواع کتانی اسکیچرز برای بچه‌ها هم وجود داره که هم از نظر کیفیت بسیار دوام بالایی دارند و هم طراحی شیک و جالب‌توجهی دارن که همه رو جذب می‌کنه.

نایکی

نایک یا نایکی یک برند چند ملیتیه که مرکز اصلیش تو امریکاست. اسم این شرکت تو ابتدای کار بلو ریبانز بود که تو سال 1971 تبدیل شد به نایکی و حالا جزو برندهای مطرح پوشاک و کفش و مخصوصا پوشاک و کفش ورزشیه. شرکت‌های خیلی بزرگی جزو زیرمحموعه‌های این شرکت هستن که یکیشون کانورسه که کفش آل استار تولید می‌کنه. تو حوزه‌ی مد هم فعالیت داره و برای بچه‌ها هم کفش و پوشاک مخصوص ورزشی تولید می‌کنه.

اچ اند ام

اچ اند ام یک شرکت سوئدیه که از سال 1947 در زمینه‌ی تولید و فروش پوشاک و لوازم آرایشی فعالیت داره. جزو برندهای شاخص پوشاکه و بیشترین میزان فروش پوشاک تو سال 2014 رو به خودش اختصاص داده. برای تمام سنین لباس‌های خاص خودش رو داره. طراحی لباس کودک در این مجموعه زیر نظر بهترین طراحان و با در نظر گرفتن روانشناسی کودک انجام می‌شه و برای همین محصولاتش همه‌پسند و محبوب هستن.

جوما

جوما یک شرکت اسپانیاییه که سال 1965 شروع به کار کرد. اولین محل فعالیتش تو یک روستای دورافتاده بود ولی به مرور زمان پوشاک ورزشیش بین مردم محبوب شد و جالا جزو بهترین برندهای پوشاک ورزشی در اسپانیا و حتی جهانه. کفش و لباس ورزشی برای کودکان هم تولید می‌کنه که هم از نظر طراحی و هم رنگ و هم کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارن.

نیولوک

نیولوک یه برند انگلیسیه که سال 1969 شروع به کار کرد و به سرعت تونست جایگاهی خوبی تو عرصه‌ی مد و لایف استایل برای خودش باز کنه. لباس زنانه‌ و لباس مردانه‌ی این برند بیشتر از سایر محصولاتش طرفدار داره. لباس‌هایی که برای بچه‌ها هم تولید می‌کنه بیشتر به مد و ترندهای روز دنیا مربوط می‌شه. یعنی تخصصی برای کودک لباس تولید نمی‌کنه. اما لباس‌های مجلسی ویژه‌ای داره که طراحیشون خاص و به روزه و قیمتشونم معمولا زیاده.

سالومون

سالومون محصولات ورزشی تولید می‌کنه. تو فرانسه فعالیت داره و بیشتر از 70 سال از عمر این مجموعه‌ی بزرگ می‌گذره ولی همچنان جزو برندهای مطرح ورزشی محسوب می‌شه. کفش ورزشی، لباس ورزشی و سایر محصولات ورزشی مخصوص بچه‌ها هم تولید می‌کنه که هم برای تعریق و هم نفس کشیدن پوست در حین ورزش بسیار کاربردی و مناسبن.

زاگز

زاگز برند تجهیزات ورزشی مانند پوشاک ورزشی، کفش ورزشی؛ عینک و … است. تو بریتانیای کبیر فعالیت داره و افراد مطرحی نظیر مایکل فلپس از طرفدارای این برند هستن. لوازم ورزشیش برای تمام سنین موجوده و برای بچه‌ها هم در سایزها و اندازه‌های مختلف این پوشاک و کفش ورزشی رو تولید می‌کنه. برای اکثر ورزش‌ها هم لباس مخصوص اون رشته‌ی ورزشی رو برای بچه‌ها تولید می‌کنه.

پوما

پوما برند اسپرت آلمانیه، کفش و پوشاک و تجهیزات ورزشی تولید می‌کنه و از سال 1924 تو این زمینه فعاله و جزو برندهای شاخص در اروپا و جهانه. توجه داشته باشید که این برند فقط پوشاک ورزشی تولید نمی‌کنه. بلکه به طور کلی پوشاک و کفش غیر رسمی تولید می‌کنه. چیزی که ما بهش می‌گیم تیپ اسپرت. از نظر کیفیت هم جزو بهترین‌هاست.

ساکریکس

ساکریکس همونطور که از اسمش پیداست لباس و لوازم ورزشی تولید می‌کنه. از سال 1997 تا حالا در این زمینه فعالیت می‌کنه و بیشتر به خاطر کیفیت بالای لباس‌هاش شناخته شده. تا حالا اسپانسر چند باشگاه بزرگ هم بوده و افراد زیادی از پوشاک و کفش ورزشی این برند استفاده می‌کنن. یک بخش مجزا برای لباس و کفش کودک هم داره که طرح‌های متنوع و باکیفیتی رو برای بچه‌ها طراحی و عرضه می‌کنه.

مانسون چیلدرن

سال 1973 استارت این برند مطرح مد تو انگلستان زده شد. بعدها بخش مجزایی به نام مانسون چیلدرن به مجموعه‌ی مانسون اضافه شد که به طور تخصصی در زمینه‌ی لباس کودک فعالیت داشت. کارهای بسیار حرفه‌ای با طراحی ویژه و خاص دارن. هم لباس رسمی و هم لباس راحتی رو برای بچه‌ها تولید می‌کنن که از نظر تنوع و کیفیت جزو پوشاک شاخص و محبوب در انگلستان و جهان هستن.

جیمبوری

جیمبوری یک شرکت امریکایی تولیدکننده لباس و کفش بچه‌هاست. نزدیک به 1200 فروشگاه زنجیره‌ای لباس در امریکا و سایر کشورهای جهان داره و جزو برندهای شاخص در زمینه‌ی پوشاک کودک محسوب می‌شه. از استایل‌های مختلف لباس بچه‌ها گرفته تا لباس غیررسمی و لباس خونه و لباس راحتی و … تولید می‌کنه. شلوار جین نرم و سبک مخصوص بچه‌ها هم داره و به طور کلی می‌شه گفت یک برند کامل و باکیفیت در زمینه‌ی پوشاک بچه‌هاست.

جی بای جسپرکنران

جسپر کنران طراح سرشناس مد بود که طرح‌هاش تا حالا جوایز متعددی رو تو فشن شوهای مختلف برده. قبلا برای برند دبنهامز کار می‌کرد و حالا یک برند مخصوص لباس بچه‌ها به نام جی بای جسپر کنران داره. طراحی لباس‌های این برند توسط خود جسپر انجام نمی‌شه ولی روی طرح‌ها نظارت داره. کیفیت نسبتا بالایی دارن و جزو اولین برندهایی که لباس مهمانی رو برای بچه‌ها تولید و عرضه کرده.

دبنهامز

می‌شه گفت قدیمی‌ترین برند پوشاک در جهانه. از سال 1778 در انگلستان کارش رو شروع کرد و تا همین الان هم جزو برندهای مطرح در جهانه، کیف، کفش، لباس و اکسسوری کودک و بزرگسال تولید می‌کنه و تنوع محصولاتش فوق‌العاده زیاده. پوشاک بچگانه این برند کاملا متناسب با فیزیک بدنی بچه‌های مختلف تولید می‌شه. مثلا ممکنه یه بچه‌های سرشونه‌های کوچیکی داشته باشه و بقیه لباس‌ها بهش نیان اما برند دبنهامز برای همه‌ی بچه‌ها لباس‌های مخصوص تو سایز و طرح‌های مجزا داره.

کیتی کیت

کیتی کیت یک برند جدید و انحصاری کودک و نوجوانه. سال 2015 در ترکیه شروع به کار کرده و حالا جزو برندهای مطرحه و تنها یک دلیل خاص داره. اونم اینکه تمام لباس‌ها و محصولاتی که برای کودک و نوجوان تولید می‌کنه 100 درصد ارگانیک هستن و کوچکترین حساسیت پوستی برای بچه‌ها ندارن. این برند برای نوزادها بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها رو تولید و عرضه می‌کنه.

ادا بیبی

ادا بیبی محصول ترکیه‌ست و تو شهر استانبول فعالیت داره. لباس و کفش و اکسسوری نوزاد تولید می‌کنه و به طور اختصاصی برای بچه‌های کمتر از 18 ماه فعالیت می‌کنه. مخصوصا بچه‌هایی که تازه متولد می‌شن نیاز به لباس‌های خاصی دارن که این برند تو یه پکیج کامل در اختیار پدرمادرا قرار می‌ده.

بیبی جم

بیبی جم برند فعال حوزه‌ی کودکه که لباس و کفش نوزاد و بچه‌های بزرگتر هم بخشی از فعالیت‌های اصلی این برنده. لباس‌هایی که تولید می‌کنه از بهترین الیاف تولید می‌شن و بهترین متریال‌ها تو تولیدشون به کار می‌ره. از نظر رنگ‌بندی و طراحی لباس و کفش هم کاملا به سلیقه‌ی مشتری احترام می‌ذارن و تقریبا هر نوع مدل لباس و کفشی از کفش‌های راحتی گرفته تا کفش اسپرت و مجلسی رو برای بچه‌ها تولید می‌کند.

مادرکر

مادرکر برند موفق در حوزه‌ی محصولات و لوازم بچه‌هاست و به نوعی کمک حال پدرمادرا برای نگهداری از بچه‌های کوچیکه. لباس‌های بسیار زیبایی داره در رنگ‌های شاد و مخصوص بچه‌های کوچیک و متناسب با روحیه‌ی اونا تولید شده، کارشون از هر نظر حرفه‌ایه و تا حد امکان از مواد ارگانیک استفاده می‌کنن که محصولاتشون کمترین ضرر رو برای بچه‌ها داشته باشه.

تدی بیر

همونطور که می‌دونید تدی بیر یه عروسک شبیه خرسه که معمولا هم رنگ قهوه‌ای داره. اسم این برند هم از روی این خرس گرفته شده. این برند تو زمینه‌ی تولید عروسک و لباس کودک فعالیت داره. انواع لباس زیر و لباس راحتی، سه تکه نوزادی، تی شرت و شلوار نخی و … تولید می‌کنه. طراحی بسیار زیبایی دارن و از نظر کیفیت دوخت هم در سطح بسیار بالایی قرار دارن.

یونکس

یونکس یه شرکت بزرگ ژاپنیه که سال 1946 تاسیس شده. تو زمینه‌ی لباس و تجهیزات ورزشی فعالیت داره و تو حوزه‌ی کودک و نوجوان هم انواع لباس و کفش رو تولید می‌کنه. لباس انواع رشته‌های ورزشی رو داره و در سایزهای مختلف ارائه می‌کنه. جزو برندهاییه که مسائل بهداشت ورزش رو به طور کامل روی لباس‌هاش پیاده می‌کنه و از این نظر برای بچه‌ها که بیشتر در معرض بیماری‌های پوستی هستن بسیار مناسبه.

یو اس پولو

یو اس پولو سال 1981 در امریکا شروع به فعالیت کرده. بیشتر در زمینه‌ی پوشاک، لوازم تزئینی، کفش، عینک، کیف و چمدان فعالیت داره. برای بچه‌ها هم پوشاک و کفش مخصوص داره. البته بیشتر محصولاتش برای بچه‌های 2 سال به بالاست. محصولات چرم مخصوص بچه‌ها هم داره. کفش چرمی و کیف چرمی بچگانه داره و از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار داره.

اس اولیور

سال 1969 نقطه‌ی آغاز برند اس اولیور در آلمان بود. یک شرکت بزرگ در حوزه‌ی مد که محصولاتی نظیر عطر، کفش و لباس رو تولید و عرضه می‌کنه. یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شرکت فرایره و محصولاتش بیشتر تشریفاتی هستن. به این معنا که لباس‌های مد حوزه‌ی کودک رو تولید می‌کنه. زیبایی محصولات براش در اولویت قرار داره و بیشتر کارکرد مهمانی دارن. چیزی که ما تو فرهنگ عامه بهش می‌گیم لباس‌های لاکچری.

بالنسیاگا

بالنسیاگا برند متولد 1919 در اسپانیاست. موسسش شخصی بوده به نام کریستوبال بالنسیاگا که طراح مد بوده. این برند بیشتر در زمینه‌ی لباس‌های مردانه و زنانه فعالیت داره و یه بخش مجزا برای لباس و مد استایل کودک داره. لباس‌های فاخر و زیبایی برای بچه‌ها داره و بیشتر از هر چیزی روی کیفیت طراحی و دوخت لباس‌ها تمرکز داره.

دزیجوال

دزیگوال یا دزیجوال، 1984، بارسلون اسپانیا. یک برند مد حرفه‌ای و جذاب مخصوص سبک‌های نوآورانه و خلاق، طرح‌هایی که چشم همه رو به خودش خیره می‌کنه. خالق این برند توماس مایر سوئیسیه. این برند تو حوزه‌ی کودک فعالیت کمی داره. اما لباس‌های جذاب و خیره‌‌کننده‌ای برای کودکان داره و طرح‌های بدیعی توشون به کار رفته که بسیار جالب توجه و خاصن.

تامز

تامز برند خیریه‌ی کودکانه. به صورت اختصاصی کفش کودک تولید می‌کنه و از سال 2006 تا به امروز به ازای فروش هر جفت از کفش‌هاش یک جفت هم به کودکان فقیر در کشورهای آفریقایی هدیه می‌ده. رنگ‌های شاد و متنوعی تو کفش‌هاش به کار برده و یکی از مزایای اصلی کفش‌های تامز سبکی و راحت بودنه.

فیورلا

اشتباه نکنید. فیورلا یه برند ایتالیایی نیست. تو ترکیه تاسیس شده و محصولات مخصوص نوزاد و کودک تولید می‌کنه. عمده‌ی فعالیتش برای بچه‌های کمتر از 3 ساله و تقریبا تمام لباس‌های این بچه‌ها رو تولید می‌کنه. ست‌های سه و پنج تکه نوزادی، لباس‌های طرح دخترانه و پسرانه، انواع شلوار و تیشرت بچگانه و شرت و … رو تولید می‌کنه که کیفیت بالایی هم دارن.

دراگون دو

دراگون دو سال 2004 در میامی شروع به فعالیت کرد. این برند در زمینه لباس‌های ورزشی رزمی فعالیت داره. لباس بوکس، ورزش‌های رزمی سنگین و … عمده‌ی فعالیت‌های این برند هستند. برای بچه‌هایی که از سنین کم به ورزش‌های رزمی مثل بوکس و کاراته و ووشو و … علاقه دارند بهترین لباس رزمی رو تولید می‌کنه.

لی نینگ

لی نینگ یک برند چینی که سال 1990 شروع به فعالیت کرده و پوشاک ورزشی تولید می‌کنه. تیم ملی ایران هم یک سال از لباس‌های این برند استفاده کرده. کیفیت نسبتا بالایی دارن و از متریال‌های بهداشتی و مخصوص ورزش‌های پرتحرک در ساخت این پوشاک استفاده شده. کفش و لباس ورزشی برای کودکان هم داره که می‌تونه یک انتخاب خوب و بادوام برای بچه‌هایی باشه که از سنین پایین ورزش می‌کنن و فعالیت بدنی زیادی دارن.

کمپر

کمپر برند تخصصی تولیدکننده کفش و نیم‌بوت زنانه و مردانه و همچنین کفش بچگانه است. در سال 1975 و در اسپانیا تاسیس شده و می‌شه کفش‌هاش از نظر راحتی جزو بهترین‌ها هستن. از علم پزشکی و مهندسی تو تولید کفش‌های کمپر استفاده می‌شه و بهترین مراقب پا در هنگام پیاده روی و یا ورزش هستن.

مرل

مرل یک شرکت تولیدکننده کفشه. تو سال 1981 در امریکا تاسیس شده و جزو برندهای شخص صنعت کفشه. اوایل کار بیشتر چکمه و کفش کوهنوردی تولید می‌کرد اما به مرور زمان تمام انواع کفش‌های اسپرت و کلاسیک مردانه و زنانه رو وارد چرخه‌ی تولیدش کرد و در برای تمام سنین هم کفش‌های مختص به خودش رو داره. تو طراحی کفش بچه‌ها راحتی و سازگاری با پا و ستون فقرات حساس کودکان رو در اولویت قرار داده.

اسپیدو

اسپیدو یه برند استرالیاییه که بیشتر از 100 سال از فعالیتش می‌گذره. تو زمینه‌ی لباس و لوازم شنا فعالیت داره. لباس‌های شنای مردانه و زنانه و بچگانه تولید می‌کنه و کیفیتش لباس‌های شنای این برند هم بسیار بالاست. برای بچه‌هایی که به شنا علاقه‌مندن می‌تونه بهترین انتخاب باشه. تو سایزهای مختلف و با طراحی‌های بسیار زیبا هم تولید می‌شن که می‌تونن مطابق با میل و سلیقه‌ی بچه‌ها هم باشن.

کرویت

کرویت یا کریویت برند امریکایی تولیدکننده انواع لباس و لوازم دوچرخه‌سواری، دو و گرمکن‌های ورزشیه. برندیه که بیشتر ورزشکارهای مطرح جهانی از لباس‌هاش استفاده می‌کنن. از قهرمانان دو استقامت گرفته تا دوچرخه‌سوارهای مطرح جهانی. لباس‌هاش در هر سایزی وجود دارند و برای بچه‌ها هم گرمکن ورزشی و لباس‌های دو و دوچرخه‌سواری داره که بسیار باکیفیتن و کاملا متناسب با شرایط فیزیکی و دمایی بدن ساخته شدن.

دیادورا

دیادروا یه شرکت ایتالیاییه که تو زمینه کفش، پوشاک و لوازم ورزشی فعالیت داره. تقریبا تمام ملزومات ورزش‌هایی مثل فوتبال، دوچرخه‌سواری، دو، ورزش‌های رزمی و … رو داره. کفش‌های این برند بسیار سبک و راحت هستن و قیمتشون هم نسبت به برندهای مطرح مثل آدیداس و نایکی و … به مراتب کمتره که جزو مزایای اصلی این برند محسوب می‌شه.

کارامل

کارامل محصول کشور ترکیه و با بیش از 30 سال سابقه در زمینه‌ی تولید لباس نوزادی و  یکی از برندهای اختصاصی لباس نوزاده. ست‌های ده تکه و سه تکه و انواع لباس‌های نخی رو تولید می‌کنه و لباس‌های تابستان و زمستان مخصوص خودش رو داره. تمام شرایط رو برای نوزادان تو لباس‌هاش در نظر گرفته و به دلیل استفاده از نخ و لوازم باکیفیت این لباس‌ها حساسیتی برای پوست بچه‌ها ندارن.

361 درجه

361 درجه سال 2003 تو چین شروع به کار کرد. کارش طراحی و تولید پوشاک ورزشیه و یکی از بزرگترین برندها تو این زمینه است. تو اکثر کشورهای خاورمیانه و بلوک شرق و کشورهای اروپایی شعبه داره و جزو برندهای محبوب ورزشیه. تو سال 1394 هم لباس‌های تیم استقلال تهران رو به عهده گرفت. طراحی کفش‌ها و لباس‌هاش بسیار باکیفیته و از بهترین تکنولوژی‌ها تو ساخت اونا استفاده شده.

ایکیا

ایکیا لوازم خانگی تولید می‌کنه اما بخشی از کارش رو به تولید لباس‌های راحتی خانه، لباس‌های کار و لباس بچگانه اختصاص داده که بسیار خاص و یونیک هستن. کلا‌ه‌های مخصوص، انواع کفش که بیشتر رنگ‌بندی آبی دارن و لباس یوگا و … که طرفداری خاص خودش رو داره.

یوپیم

یوپیم در ایتالیا و در سال 1928 شروع به فعالیت کرد. کارش تولید پوشاک و اکسسوری مردانه و زنانه است. انواع تاپ، شلوارک، جین و لباس‌های مردانه و زنانه برای خانه و محیط‌های رسمی و غیررسمی رو داره و یک بخش مخصوص هم برای تولید لباس بچگانه داره که هم از نظر رنگ‌بندی بسیار خاص هستن و هم خیلی خوش‌ساخت و خوش‌دوخت هستن.

زاکسی

زاکسی در امریکای جنوبی و کشور برزیل شروع به فعالیت کرده و تو زمینه‌ی تولید دمپایی، صندل و کفش‌های تابستانه و باز فعالیت داره. بخش عمده‌ی فعالیتش برای کودکانه و مطابق با مد روز هم جلو می‌ره. سعی می‌کنه تو رنگ‌بندی و طراحی خلاقیت داشته باشه و با استفاده از علم روز دنیا راحتی کفش‌ها و صندل‌ها رو هم چاشنی کارش کرده.

لانزدل

سال 1960 و در لندن انگلستان شروع به کار کرد. یک برند لباس ورزشی زنانه، مردانه و بچگانه است. در ابتدا فقط لباس بوکس و ورزش‌های رزمی رو تولید می‌کرد اما به مرور زمان اکثر لباس‌های ورزشی موردنیاز برای ورزش‌های مختلف رو تو دستور کارش قرار داد. لانزدل در حال حاضر از گرمکن‌های باکیفیت گرفته تا انواع شلوار ورزشی رو تولید می‌کنه که تو سایزهای مختلف و با طراحی‌های متنوع در بازار موجوده.

منتری

منتری هم مثل جسپر کنران زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ دبنهامزه. زمینه‌ی فعالیتش تولید لباس و کفش مردانه و زنانه‌ست و طرفدارای خاص خودش رو داره. اگه نگاهی به طراحی‌های این برند بندازید خلاقیت و نوآوری رو به وضوح تو طرح‌ها و رنگ‌هاش می‌بینید. بسیار حرفه‌ای و قدرتمند هستن و برای بچه‌ها هم لباس‌های راحتی برای خانه و بیرون از خانه تولید می‌کنن.

روزاریو

روزاریو برند ترکیه‌ای تولیدکننده حوله و لباس نوزاده. انواع پتو و حوله نوزاد، ست‌های چند تکه مخصوص نوزاد، لباس‌های نوزادی برای زمستان و تابستان و فصل‌ها و شرایط آب و هوایی مختلف، لباس نوزادی مخصوص سفر و تمام محصولات موردنیاز پوشاک برای بچه‌های کوچیک رو تولید می‌کنه. از نظر کیفیت هم در سطح بسیار بالایی قرار دارن.

مینی داملا

ترکیه، 1986 و یک برند مخصوص لباس نوزاد که تمام لوازم موردنیاز برای پدرمادرا و نگهداری از بچه‌های کوچیک رو تولید می‌کنه. از بالش شیردهی مخصوص نوزادی گرفته تا لوازم حمام و لباس‌های خاص نوزاد. برند مینی داملا سعی کرده تا علاوه بر در نظر گرفتن شرایط نوزادان و حساسیت‌های پوستی‌شون راحت‌ترین و بادوام‌ترین لباس‌ها و لوازم نوزاد رو در اختیار پدرمادرا قرار بده تا بتونن به بهترین نحو از نوزاد مراقبت کنن.

کاترپیلار

کاترپیلار یه برند تولیدکننده کیف و کفشه و شلواره. کفش‌های این برند در چندین نظرسنجی جزو بهترین وبادوام‌ترین کفش‌ها شناخته شدن. بهترین کفش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی، کفش مخصوص کار، کفش‌های ایمنی و انواع شلوار پیاده روی و کار رو تولید می‌کنه. شاید براتون جالب باشه بدونید که کاترپیلار در اصل برند تولیدکننده ماشین‌های سنگینه اما یک زیرمجموعه منسوحات منسوجات داره که پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه باکیفیت هم تولید می‌کنه. سال 1925 در آمریکا فعالیتش رو آغاز کرده.

چمپیون

چمپیون کارش رو از سال 1919 در امریکا شروع کرد. انواع هودی، سوییشرت، کلاه، کیف، کوله و پوشاک مردانه و زنانه تولید می‌کنه و لباس‌های ورزشی این برند هم بسیار شاخص هستن. هودی‌های این برند در سال‌ 2010 جزو پرفروش‌ترین‌ها بودن و مدل‌های لباس برای کودکان و نوجوانان این برند هم با بهترین کیفیت و در طرح‌های فانتزی ارائه می‌شن که هم بین بچه‌ها و هم بین پدرمادرا طرفدارای زیادی دارن.

بنتون

بنتون یک برند ایتالیه که دفتر مرکزیش تو شهر ترویزو قرار داره و از سال 1965 تا الان داره فعالیت می‌کنه. به عنوان یک برند پوشاک و مد ایتالیایی شناخته می‌شه و انواع کفش، لباس، عطر و کالاهای لوکس رو تولید می‌کنه. یک بخش اختصاصی برای لباس کودکان داره و این لباس‌ها برای فصل‌های مختلف و شرایط آب و هوایی مختلف تولید می‌شن و رگه‌های از مد و فشن هم در استایل‌های مختلف این لباس‌ها به چشم می‌خوره.

هاواینس

برند هاواینس در سال 1962 و در بزریل متولد شد. کار اصلی این برند تولید صندل و کفش‌های راحتی خونه‌ست. در حقیقت می‌شه گفت که یکی از برندهای اصلی و اختصاصی تولید صندله. این صندل‌ها بسیار راحت هستند و پوشیدن مداوم‌شون اصلا پاها رو اذیت نمی‌کنه. مخصوصا برای بچه‌ها که پاهای حساسی دارن که معمولا با صندل‌های مختلف اذیت می‌شن. صندل‌های این برند کاملا حرفه‌ای و سازگار با پای بچه‌ها ساخته می‌شن.

چیلدرنز پلیس

د چیلدرنز پلیس یک تولیدی بزرگ لباس بچه‌هاست. با چندین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در امریکا که انواع لباس‌های دخترانه و پسرانه رو در این فروشگاه‌ها عرضه می‌کنه. انواع سارافون، لباس زیر، هودی، تی‌شرت، شلوارک و شلوار و کلاه و … رو تولید می‌کنه و چون به طور اختصاصی در زمینه‌ی کودکان فعالیت داره کیفیت کارهاشون برای بچه‌ها بسیار بالاست و تو امریکا و اروپا طرفدارای زیادی داره.

برتون

یک برند پوشاک مردانه که تو انگلیس و در سال 1904 تاسیس شده. برند برتون در جنگ جهانی اول و دوم لباس ارتش انگلستان رو تامین می‌کرد و در همون سال‌ها درآمد بسیار زیادی کسب کرد. در حال حاضر هم صرفا لباس مردانه تولید می‌کنه. برای پسرهای کوچیک هم لباس‌هایی با طراحی‌های خاص و یونیک داره که هم کیفیت بالایی دارن و هم شیک و مجلسی هستن.

ویلسون

توماس ویلسون تو سال 1914 این شرکت رو در آمریکا تاسیس کرد. یک شرکت مخصوص تولید تجهیزات و لباس‌ و وسایل ورزشی که در حال حاضر هم لباس چند تا از تیم‌های بسکتبال NBA رو این برند تامین می‌کنه. لباس‌هایی باکیفیت و خوش‌استایل که هم نکات بهداشت ورزش توشون به طور کامل لحاظ شده و هم از متریال‌های طبیعی تو تولیدشون استفاده شده که کیفیت‌شون رو بسیار بالاتر برده.

گوکو

یک برند اسپانیانیی مخصوص لباس نوزاد، کودک و نوجوان. انواع پیراهن، ست‌های نوزادی، لباس‌های دخترانه و پسرانه رو برای سنین 0 تا 12 سال تولید می‌کنه. لباس کودک گوکو با دوخت حرفه‌ای و رنگ‌های متنوع برای تمام سلایق تولید و روانه‌ی بازار می‌شن. از نظر کیفیت بدون هیچ عیب و نقصی هستن و نه‌تنها در اسپانیا بلکه در کشورهای آمریکایی و حتی خاورمیانه و بلوک شرق هم فروش بسیار زیادی دارن.

شانل

شانل یک شرکت پوشاک مد و طراحی لباس در انگلستان که سال 1909 تاسیس شده و در حال حاضر 20000 نفر کارمند داره. بیشتر تو زمینه لباس زنانه و لباس مهمانی فعالیت داره و لباس‌هاش جزو شاخص‌ترین برندهای مد هستن. این برند لباس‌های سایز کوچک دخترانه هم داره. هر چند عمده‌ی فعالیت این برند برای بزرگسالانه اما لباس‌های کودک این برند هم از نظر کیفیت بسیار شاخص هستند.

بلا کومودا

بلا کومودا در ایتالیا کفش زنانه و مردانه تولید می‌کنه. انواع کتانی، کفش رسمی، کفش چرمی و … داره و فروشش بیشتر به صورت عمده است. جالبه بدونید که تو ساخت این کفش‌ها هم از مواد ارگانیک استفاده می‌شه تا این کفش‌ها کمترین بویی بگیرن و ظاهرشون هم تا مدت‌ها بدون تغییر رنگ و استایل باقی می‌مونه.

بربری

بربری خانه‌ی مد بریتانیاست و در سال 1865 تاسیس شده. یک گروه بزرگ که با پارچه‌های گران‌قیمتش شناخته می‌شه. بیشتر کالاهای لوکس تولید می‌کنه و پوشاک این برند هم جزو گران‌قیمت‌ترین‌ها و البته باکیفیت‌ترین‌ها در بازاره. بیشتر لباس تجملاتی تولید می‌کنه که معمولا برای بچه‌ها هم لباس‌های رسمی عرضه می‌کنه. کت و شلوار برای بچه‌ها و لباس‌های مهمانی دخترانه و پسرانه محصولات اصلیش برای بچه‌ها هستن.

اسپریت

سال 1968 و کالیفرنیا زمان و مکان تولد این برند حوزه‌ی لباس و کیف و کفش است. در حال حاضر لباس ورزشی هم به مجموعه اسپرایت اضافه شده. موسس این شرکت در سال‌های اولیه تاسیسش لباس‌ها و لوازم تولیدیش رو به دوره‌گردها می‌سپرد و خودش هم در ایستگاه‌های مختلف امریکا این لباس‌ها رو معرفی می‌کرد و به فروش می‌رسوند. حالا رشد کرده و به یکی از برندهای مطرح در حوزه‌ی لباس مردانه، زنانه و بچگانه تبدیل شده.

مل اند موژ

برند اتریشی که تو سال 2007 توسط یک ایرانی پایه‌گذاری شده و حالا یکی از برندهای سرشناس حوزه‌ی مد و فشن محسوب می‌شه. انواع پیراهن مردانه، زنانه و بچگانه، کفش‌های شیک برای بچه‌ها و بزرگسالان و بسیاری از محصولات دیگه‌ش تو اروپا شناخته شده هستن و طرفدارای زیادی هم دارن. لباس‌ها و کفش‌هایی که مل اند موژ برای بچه‌ها تولید می‌کنه مطابق با ترندهای روز دنیای مد هستن و خلاقیت بسیار بالایی تو طراحی اونا به کار گرفته شده.

جورجیو آرمانی

یک برند مطرح ایتالیایی که تقریبا همه می‌شناسیمس که تو سال 1975 شروع به کار کرده. اوایل کارش صرفا روی لباس‌های مردانه کار می‌کرد. اما در حال حاضر انواع لباس زنانه و بچگانه هم طراحی و تولید می‌کنه. جزو برندهاییه که همیشه خلاق بوده و خالق این برند یعنی جورجیو آرمانی هم در سن 60 سالگی این برند رو راه‌اندازی کرده. کیفیت لباس‌هاش بی‌نظیره و می‌شه گفت در نوع خودش بهترینه.

بیبی گلو

بیبی گلو برند هوشمند تولیدکننده لباس نوزادیه. لباس‌های هوشمند، کلاه هوشمند، تشک خنک‌کننده، پتوپیچ گرم‌کننده و تمامی لباس‌هایی که نیاز دارید تا حواس‌تون همیشه به نوزاد باشه. به طور مثال لباس سرهمی تب‌سنج هوشمند داره که وقتی دمای بدن نوزاد بالا می‌ره به شما هشدار می‌ده و یا اگه دمای محیط خیلی پایین باشه به شما اطلاع می‌ده که سرد شده و باید مراقبت‌های لازم رو انجام بدید.

نیو بالانس

نیو بالانس که سال 1906 تو امریکا تاسیس شده متخصص تولید کفش‌های ورزشیه. بهترین کفش‌های ورزشی رو تولید می‌کنه و بزرگترین حجم تولید کفش در دنیا رو داره. باکیفیت، زیبا، بادوام و حرفه‌ای کار می‌کنه و کفش‌های زنانه، مردانه و بچگانه‌ی ورزشی رو روانه‌ی بازار می‌کنه. برای بچه‌هایی که از سنین کم تحرک زیادی دارن کفش این برند می‌تونه یه انتخاب عالی باشه.

کلارکس

کلارکس هم یه برند حرفه‌ای تولیدکننده‌ی کفشه. عمر این برند به 200 سال هم می‌رسه و در انگلستان تاسیس شده. کفش‌هایی که این برند تولید می‌کنه شیک و زیبا هستن و در مدل‌های اسپرت، کلاسیک و فانتزی تولید می‌شن. احتمالا بچه‌ها عاشق طرح‌های فانتزی این برند بشن. علاوه بر زیبایی و طراحی فوق‌العاده بسیار راحت هم هستن و مناسب پای بچه‌ها طراحی شدن.

اونت

اونت که با نام تجاری فیلیپس اونت هم شناخت می‌شه از سال 1984 تو انگلستان شروع به کار کرد. اوایل شیشه شیر و محصولات مرتبط به مادر و کودک تولید می‌کرد و در سال 2016 رو به تولید لباس نوزادی و لوازم مراقبت از نوزاد آورد و محصولات فوق‌العاده‌ای تو این زمینه تولید کرد. انواع پیشبند نوزادی و لباس‌های غذاخوری نوزاد، لباس‌های مراقبت در برابر تب و لرز و سایر لباس‌هایی که هر پدر مادری نیاز دارن تا بهترین مراقبت رو از بچه‌ی کوچیکشون داشته باشن.

کلوین کلاین

کلوین کلاین یکی از برندهای مطرح پوشاک در جهان سال 1968 تاسیس شد و تو ایالات متحده شروع به فعالیت کرد. تمرکز اصلیش روی پوشاکه اما ساعت و عطر و کالای لوکس هم تولید می‌کنه که بسیار شاخص هستند. انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه رسمی و اسپرت تولید می‌کنه که رگه‌هایی از مد و فشن و طراحی مد روز توی اون‌ها دیده می‌شه.

ببتو

ببتو برند ترکیه‌ای تولیدکننده لباس و لوازم نوزاده. از لباس تا پتو و کالسکه و … تولید می‌کنه و محصولاتش بسیار باکیفیت هستن. انواع سرویس دو تکه نوزادی، سرویس خواب کامل کودک اعم از لباس و پتو و …، لباس بادی، لباس‌های دخترانه و پسرانه‌ در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف محصولات اصلی این برند هستن که هم در ترکیه و هم کشورهای همسایه بسیار شاخص هستن.

پونت روما

پونت روما یک برند ایتالیاییه که سال 1997 تاسیس شده. در زمینه‌ی لباس‌های زنانه فعالیت داره و بسیاری از محصولاتش تو فشن شوهای مختلف جوایز ارزشمندی رو دریافت کردن. دلیلش هم طراحی جالب و خلاقانه‌ی لباس‌هاست. برای سایز کوچک هم لباس‌های دخترانه عمدتا برای سنین بیشتر از 3 سال داره که کاملا ویژه طراحی شدن و با المان‌های فانتزی و کودکانه پر شدن که یکی از ویژگی‌‌های مهم لباس‌های این برند به حساب میاد.

مون بوت

مون بوت سال 1971 در ایتالیا تاسیس شد. همانطور که از اسمش پیداست یه برند تولیدکننده چکمه، بوت و نیم‌بوت‌های مردانه، زنانه و بچگانه‌ است. چکمه‌هایی فوق‌العاده باکیفیت که کاملا با مد روز و طراحی‌های خلاقانه روانه‌ی بازار می‌شن. اگر نگاهی به طرح‌های بچگانه‌ی این چکمه‌ها بیندازید خواهید دید که چقدر متناسب با شرایط فیزیکی پای بچه‌ها هستن و تمام نکات لازم برای راحتی بچه‌ها تو این چکمه‌ها لحاظ شدن.

بیبی ساکس

برند بی بی ساکس تولیدکننده انواع جوراب و پاپوش بچگانه است. تو طراحی جوراب‌ها و پاپوش‌ها خلاقیت بسیار زیادی به کار برده شده و بهترین طرح‌ها متناسب با روحیات بچه‌ها پیاده شدن. راحت هم هستن و به دلیل استفاده از مواد ارگانیک در لایه‌های داخلی عرق نمی‌کننن و بچه‌ها از پوشیدن این پاپوش‌ها لذت می‌برن.

سلین

سلین یک برند پوشاک فرانسویه که سال 1945 تاسیس شده و که مدیرعاملش در حال حاضر یک ایرانیه. پوشاک و لباس آماده و همچین محصولات چرمی مثل کیف و کفش جزو فعالیت‌های اصلی این برند هستن. این پوشاک هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها عرضه می‌شه. در نظر داشته باشید چون سلین یک برند لوکسه لباس‌هاش هم گرونترن.

منا رزا

منا رزا شرکت ترکیه‌ای تولیدکننده لباس‌های نوزاد و کودکان کمتر از 4 ساله که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت داره و در سال‌های اخیر هم با برند منا رزا میلانو در ایتالیا ادغام شده و محصولات باکیفیتی رو روانه‌ی بازار کرده. محصولاتش فصل‌بندی دارن و برای بهار و تابستان و پاییز و زمستان لباس‌های خاص خودشون رو طراحی می‌کنن تا بچه‌های کوچیک در شرایط ایده‌آلی تو این فصل‌ها به سر ببرن و سلامت‌شون به خطر نیفته.

دیور

دیور یک برند معروف تولیدکننده پوشاک مردانه‌، زنانه و بچگانه و همچنین کالاهای لوکسه. سال 1946 در فرانسه شروع به کار کرده. البته نمی‌شه این برند رو تو دسته‌ی برندهای مخصوص کودک قرار دارد اما محصولاتی رو برای رده‌های سنی مختلف ارائه می‌کنن که کودکان هم بخشی از این پروژه‌ها هستن.

الد نیوی

الد نیوی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت گپ محسوب می‌شه که سال 1994 به طور رسمی شروع به کار کرد. هدف این پروژه تولید لباس برای تمامی سنین بود و کودکان تو این برند در اولویت قرار گرفتن. از انواع لباس نوزادی گرفته تا پیراهن و تیشرت بچگانه و شلوار و شلوارک‌های دخترانه و پسرانه محصولاتی هستند که این برند برای کودکان تولید می‌کنه. بعد‌ها تولید کفش و اسباب‌بازی کودک هم به این مجموعه اضافه شد.

دی سی

دی سی تو سال 1984 و در آمریکا تاسیس شده. عمده‌ی فعالیت این برند تو زمینه‌ی لباس و کفش بود. تمرکزشون بر روی تمام رده‌های سنی و استفاده‌های مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از کفش‌ها و لباس‌ها بود. در حال حاضر هم انواع لباس کفش اسپرت و کلاسیک رو برای بچه‌ها تولید می‌کنه که هم کیفیت بالایی دارن و هم از نظر راحتی و دوام بسیار موردتوجه هستن.

لوتو

لوتو سال 1973 و در ایتالیا شروع به کار کرد. انواع لباس و کفش و تجهیزات ورزشی رو تولید می‌کنه و فعالیتش تو زمینه‌ی لباس ورزشی کودک هم به صورت حرفه‌ای و تخصصیه. متناسب با سایز و بدن بچه‌ها طراحی می‌شه. برای هر ورزشی هم لباس‌های خاص خودش رو داره. مثلا یکی از کفش‌های مخصوصش برای تنیس جزو محبوب‌ترین‌هاست و هم بزرگسالا و هم بچه‌ها ازش استفاده می‌کنید.

اونلی

اونلی برندی است که شرکت دانمارکی Best Seller در سال 1995 پایه‌گذاری کرده. بیشتر در حوزه‌ی لباس و بلوز زنانه فعالیت داره و کیف و کفش مجلسی هم تولید می‌کنه. در حال حاضر لباس مردانه و انواع لباس گرمکن هم تولید می‌کنه. فعالیتش برای سنین 2 سال به بالاست و لباس‌های این برند کیفیت بسیار بالایی هم دارن.

نورث فیس

نورث فیس شرکت معروف امریکاییه که سال 1966 تاسیس شده. کفش و لباس‌های باکیفیت ورزشی مخصوصا برای کوهنوردی و ورزش‌های سنگین و کمپینگ تولید می‌کنه. کوله‌پشتی‌های این برند بسیار معروف هستن. لباس‌های باکیفیتی تولید می‌کنه که عمدتا هم گران‌قیمت هستند و اکثر ورزشکارها از لباس‌ها و کفش‌های این برند برای ورزش‌های سنگین استفاده می‌کنن.

ماوی

ماوی یکی از برندهای سرشناس ترکیه‌ست. فعالیتش رو از سال 1991 شروع کرده و به یکی از برندهای سرشناس مد در ترکیه بدل شده. یک کارخانه‌ی تولیدی بسیار بزرگ داره تا جوابگوی مشتری‌های زیادش در ترکیه و سراسر جهان باشه. در حیطه‌ی لباس کودک فعالیت چندانی نداره اما برای نوجوانان و بچه‌های نسبتا درشت اندام هم لباس در سایزهای مختلف داره.

تامی تیپی

تامی تیپی برند معروف انگلیسی در زمینه‌ی تولید محصولات و لوازم کودکه، بیشتر با شیشه شیر، لوازم اتاق کودک و سرویس‌های غذاخوری کودک شناخته می‌شه. لباس کودک هم تولید می‌کنه. بیشتر در بخش نوزاد فعالیت می‌کنه و انواع جوراب و دستکش‌های مخصوص برای نوزادان تولید می‌کنه. کیفیت محصولات این برند بسیار بالاست و جزو برندهای شاخص و شناخته‌شده در زمینه‌ی محصولات کودک و نوزاده

کریزی 8

کریزی 8 در سال 2007  در امریکا تاسیس شده. شرکتی که به طور تخصصی در زمینه‌ی لباس کودک و نوزاد فعالیت می‌کنه. از لباس خواب بچگانه گرفته تا لباس‌ با طرح‌ها و استایل‌های اسپرت و فانتزی و کلاسیک جزو محصولات این برند هستند. نیم نگاهی بد دنیای مد کودکان هم داره و محصولاتش در شوهای مخصوص لباس کودک بسیار دیده می‌شن. قیمت محصولاتش هم مناسبه و در ایران و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی فروش بسیار خوبی دارن.

آلپاین پرو

آلپاین پرو در کشور چک تاسیس شد و از سال 1994 تا الان به طور اختصاصی در زمینه‌ی لباس‌های زمستانی و مخصوصا لباس‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی فعالیت می‌کنه. موسسین این برند جزو افراد طبیعت‌گرد بودن که بعد از سال‌ها ماجراجویی تصمیم گرفتن این شرکت رو احداث کنن و با توجه به تجربیاتی که داشتن بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها رو تولید می‌کنن. برای هر سن و هر سایزی هم لباس و کفش و لوازم ورزشی و طبیعت‌گردی دارن.

فرد

شرکتی بزرگ در انگلستان که سال 2007 تاسیس شده و در زمینه‌ی کیف و کفش و لباس فعالیت داره. کیف و کفش‌های برند فرد بیشتر از سایر محصولاتی که تولید می‌کنه شناخته شده هستن. کفش‌های بسیار باکیفیتی داره هم از نظر دوام و هم استایل فوق‌العاده هستن. لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه هم تولید می‌کنه که طرفدارای خاص خودشون رو دارن.

ماسیمو دوتی

ماسیمو دوتی برند نام‌آشنای دنیای مد تو سال 1991 و در ایتالیا شروع به کار کرد. شاید اسم این برند رو بیشتر روی عطرهای معروفش دیده باشید. اما در زمینه‌ی پوشاک مردانه و زنانه هم فعالیت داره و جزو بهترین‌های این حوزه است. به طور کلی در حوزه‌ی استایل فعالیت داره و انواع کیف و دستبند چرمی و لباس‌های هیجان‌انگیز داره. مشتریان اصلی این برند خانم‌ها هستند.

کانورس

کفش کانورس رو همه می‌شناسیم. جالبه بدونید کانورس زیرمجموعه‌ی شرکت نایکی محسوب می‌شه و البته تا قبل از اینکه نایکی این شرکت رو خریداری کنه به طور مستقل فعالیت می‌کرد و از سال 1917 کفش‌های فوق‌العاده باکیفیتی تولید می‌کرد. برای بچه‌ها هم کفش تولید می‌کنه. بیشتر مدل‌هاش کفش اسپرت هستن که ظاهر فوق‌العاده‌ای دارن و طرفدارای زیادی سرتاسر جهان داره.

لیتل می

1995 و نیویورک زمان و مکان ورود این برند به عرصه‌‌ی پوشاک و لباس‌های کودک و نوجوان و نوزادانه. انواع ست‌های سه تکه و دو تکه و سرهمی بچگانه با طرح‌های زیبا و مناسب روحیات بچه‌ها از محصولات این شرکت بزرگ هستن. لباس‌های فانتزی جذابی داره که طراحی بسیار زیبایی دارن. برندهای امریکایی معمولا برندهای گران‌قیمتی هستن اما برند لیتل می قیمت‌های نسبتا متعادلی داره و برای هر خانواده‌ای مناسبه.

ونس

در سال 1966 و در امریکا شروع به فعالیت کرد. ونس رو بیشتر با کفش‌های فوق‌العاده‌ش می‌شناسیم و البته در زمینه پوشاک و لباس مردانه و زنانه و بچگانه هم فعالیت داره. بیشتر روی استایل و طراحی و مد روز بودن تاکید داره و کیفیتش هم در سطح بسیار بالاییه، جزو برندهاییه که تیم‌های تحقیقاتی مشخصی برای بخش‌های بچگانه، زنانه و مردانه داره و سعی می‌کنه لباس‌ها و کفش‌ها رو از هر نظر بهتر طراحی و تولید کنه.

جی جی کول

جی جی کول در دهه‌ی 90 میلادی شروع به کار کرده و انواع لباس خواب، لباس نوزادی‌، بالش مخصوص نوزاد، حوله و لوازم حمام تولید می‌کنه. از نظر کیفیت کار بسیار حرفه‌ای هستن. انواع لباس‌های نوزادی مانند پاپوش و پیشبند مخصوص نوزاد، جوراب‌، ست دو تکه و سه تکه و … تولید می‌کنه و از نظر کیفیت هم در سطح بسیار بالایی قرار دارن.

فرست یرز

The First Years‌ همونطور که از اسمش پیداست برندی مخصوص بچه‌هاست. شعار این برند اینه که دست داریم بچه‌ها در سال‌های اول زندگیشون بهترین‌ها رو داشته باشن و از هر جهت راحت باشن. لباس‌های مخصوص کودک فرست یرز علاوه بر طراحی و کیفیت بالا، از نظر راحتی هم بسیار شناخته شده هستن. کمترین حساسیت رو برای پوست بچه‌ها دارن و به نحوی طراحی شدن که بچه‌ها بتونن به راحتی تحرک داشته باشن.

پلی گرو

پلی گرو یک شرکت استرالیاییه که به معنی زمین بازیه. بیشتر اسباب‌بازی تولید می‌کنه و با اسباب‌بازی‌هاش شناخته می‌شه اما بخشی مجزا برای سیسمونی کامل نوزاد هم داره که شامل لباس، لباس خواب، تشک بازی و لوازم حمامه. از بهترین متریا‌ل‌ها ساخته می‌شن و موادی که در تولید این محصولات استفاده می‌شن کاملا بی‌ضرر هستن و پدرمادرا با خیال راحت می‌تونن سیسمونی کودک پلی گرو رو برای بچه‌هاشون تهیه کنن.

کلمبیا

کلمبیا در سال 1940 در پرتلند متولد شد و خودش رو به عنوان برندی معروف در زمینه‌ی لوازم ورزشی و طبیعت‌گردی به اثبات رسوند. لوازم کوهنوردی، کمپینگ، کفش‌های ورزشی مختلف برای فعالیت‌های مختلف، لباس‌های گرم مخصوص زمستان و لباس‌های راحتی در طبیعت از محصولات اصلی این برند هستن. کاپشن‌های ورزشی مردانه، زنانه و بچگانه باکیفیت بالا تولید می‌کنه که از هر نظر می‌تونن رضایت شما و بچه‌ها رو جلب کنن.

کلیپاسیف

کلیپاسیف با محصولات ایمنی کودک و نوزاد شناخته می‌شه ولی یکی از فعالیت‌های جانبیش تولید انواع لباس‌های ایمنی برای بچه‌ها و نوزادانه. لباس‌هایی برای وصل کردن کودک به گهواره، لباس‌های مخصوص دکمه دار برای محافظت کودک در محیط‌های خطرناک و تمام لباس‌هایی که نیاز دارید تا کمترین خطری متوجه بچه‌تون بشه رو می‌تونید بین محصولات هیجان‌انگیز این برند پیدا کنید.

گوریلا ویر

سال 1980 و در امریکا شروع به فعالیت کرد. زمینه‌ی اصلی فعالیتش تولید پوشاک ورزشیه. انواع شرت و شلوار و گرمکن ورزشی، لباس زیر ورزشی، تیشرت و نیم‌تنه و … محصولاتی هستند که در انواع مردانه، زنانه و بچگانه تولید می‌کنه. سایزهای مختلفی دارن و تقریبا برای هر سنی می‌شه از محصولات هیجان‌انگیز برند گوریلا ویر استفاده کرد.

هامتو

Humtto برندی که در سال 1985 در امریکا شروع به فعالیت کرد و به سرعت میان ورزشکاران و طبیعت‌گردان معروف شد. کفش  کوهنوردی برای تمام سنین، کفش برای ورزش‌های سنگین، کفش‌های ضدآب و … جزو شاخص‌ترین محصولات این شرکت حرفه‌ای هستن. در انواع استایل‌های مردانه و زنانه تولید می‌شن. هم سبک هستن و هم کیفیت و دوام بسیار بالایی دارن

فرانکلین مارشال

فرانکلین مارشال در ایتالیا بین تمام جوانان و نوجوانان و کودکان محبوبه. تقریبا همه دوست دارند از لباس‌های جذاب این برند استفاده کنن. سال 1999 شروع فعالیت این شرکت در ایتالیا بوده و به سرعت بین طیف‌های مختلف جامعه محبوب شد. انواع تیشرت، لباس‌های نخی، شلوارهای باکیفیت که در طرح‌های مد روز  و با بهترین دوخت و بهترین کیفیت عرضه می‌شن. بازار هدف این برند بیشتر جوان‌ها هستن ولی محبوبیت بسیار زیادی داره و در حال حاضر برای تمام سنین لباس‌های جذاب و خوش‌استایل تولید می‌کنه.

لا آماپولا

لاآماپولا برند اسپانیاییه که سال 1990 شروع به کار کرده. عمده‌ی فعالیتش در بخش لباس‌های زنانه و دخترانه‌ست. طرح‌های لباس کودک پرنسسی و فانتزی، لباس‌های لوکس کودکانه و انواع لباس بیرون و مهمانی برای زنان و بچه‌های کوچک از جمله‌ی محصولات این برند هستند. از بهترین پارچه‌ها و بهترین دوخت در طراحی لباس کودکان استفاده می‌شه و می‌شه گفت در زمینه‌ی لباس‌های طرح پرنسسی جزو برندهای شاخص هستند که رقیب زیادی ندارن.

کنته کیدز

کنته کیدز یکی از زیر مجموعه‌های شرکت کنته است که به صورت اختصاصی در زمینه‌ی لباس کودک فعالیت داره. جواب، جوراب شلواری کنته کیدز جزو محصولات پراستفاده هستند که کیفیت بسیار بالایی دارن. متناسب با بدن کودکان طراحی شدن و کمترین مشکلی برای بچه ندارن. خیلی راحت هستن و از نظر گرما و سرما هم برای چهار فصل تولید می‌شن.  

پولونیکس

پولونیکس برند ترکیه‌ای محصول سال 2014 است. فقط و فقط پوشاک نوزادی تولید می‌کنه و این یکی از مزیت‌های اصلی این برنده. چرا که به صورت حرفه‌ای و دقیق و کارشده روی لباس‌های مخصوص فیزیک و روحیات نوزادان کار می‌کنن. انواع سرهمی شورتی، سرهمی جوراب دار و بدون جوراب، پیراهن‌های صد درصد نخی و بدون حساسیت محصولات اصلی این برند هستند. در طراحی این لباس‌ها هم از رنگ‌های شد و متناسب با روانشناسی کودکان استفاده شده.

پپه جینز

پپه جینز یک برند انگلیسیه که سال 1973 تاسیس شده، این برند داستان جذابی داره و داستان تاسیس و توسعه‌ی آن بسیار جالبه. نیتی شاه و دو برادرش این مجموعه را تاسیس کرده‌اند. تخصص اصلی آن‌ها عینک‌های آفتابی و شلوار و لباس جینه. برای تمام سنین این لباس‌ها را تولید می‌کنن و در کار خودشان بسیار حرفه‌ای هستند.

براک

براک در ترکیه فعالیت داره و تخصصش تولید لباس‌های راحتی مردانه، زنانه و بچگانه است. لباس‌هایی بسیار راحت و باکیفیت عالی. انواع تیشرت و شلوارک و تاپ راحتی و شورت و لباس زیر رو برای تمام سنین و تمام سایزها عرضه می‌کنه. جزو برندهای شناخته شده در ترکیه هستند و لباس‌های راحتی‌شون از بهترین پارچه تولید می‌شن و بدون حساسیت هستن.

بایکار

بایکار برند شناخته شده ترکیه‌ای در سال 1984 کارش رو شروع کرد و به طور ویژه روی لباس زیر و لباس خانه و راحتی کار کرد. در ادامه مسیرش رو عوض کرد و به سمت تولید لباس کودک رفت. لباس‌هایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های خاص کودکان که بین پدرمادرا طرفداری زیادی داره. هر سال مدل‌های جدیدی رو تولید می‌کنن و هر سال باکیفیت‌تر و جذاب‌تر از سال قبل می‌شن.

برندهای کالکسه و کریر و صندلی کودک

چیکو

چیکو برند مطرح ایتالیایی تو زمینه‌ی سیسمونی کودک و نوزاده که تجربه‌ی بسیار زیادی در این زمینه داره و کالسکه‌هاش جزو مطرح‌ترین و پراستفاده‌ترین‌ها در جهان هستن. بسیار باکیفیت و بادوام ساخته شدن و نکات ایمنی لازم تو طراحی این کالسکه‌ها رعایت شدن. برای تمام شرایط آب و هوایی و مکان‌های ناهموار برای حمل‌ونقل مناسب هستن و قابلیت‌های زیادی رو در اختیار پدرمادرا قرار می‌دن.

مک لارن

برند انگلیسی مک لارن که سال 1967 تاسیس شده یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید محصولات و لوازم کودک و نوزاده. تقریبا همه‌ی پدرمادرا می‌شناسنش و احتمالا از محصولاتش هم استفاده می‌کنن. نه‌تنها در ایران بلکه در تمام جهان نمایندگی داره و کالسکه‌های مک لارن جزو بهترین کالسکه‌ها شناخته می‌شن. راحت و سبک با قابلیت‌های خاص و ویژه.

گرند

گرند یکی از برندهای شاخص در زمینه‌ی تولید سیسمونی کودک و نوزاده، از ست کالسکه گرفته تا انواع کریرها و صندلی غذاخوری کودک را تولید می‌کند. ست کالسکه‌ی هفت تکه این برند بسیاری حرفه‌ای می‌باشد و تمام موارد لازم برای راحتی کودک و حمل و نقل راحت و سریع آن در نظر گرفته شده است.

بی بی هوم

در سال 2005 در اسپانیا تاسیس شده که می‌شه گفت در حال حاضر پیشگام در زمینه‌ی کالسکه و وسایل حمل و نقل کودکه و یکی از پرفروش‌ترین‌ها در اسپانیاست. بی بی هوم کالسکه‌های بسیار سبکی داره که شاید کمترین وزن رو بین کالسکه‌های مختلف داره. خیلی راحت هستن و به سادگی می‌شه جابجاشون کرد و تمام نکات ایمنی و راحتی کودکی تو این کالسکه‌ها رعایت شدن.

مک بیبی

مک بیبی یکی از بزرگترین تولیدکننده‌ه‌های صندلی برای بچه‌هاست. کریر و کالسکه‌های این برند هم بسیار معروف هستن و اسم خودش رو به عنوان یه برند حرفه‌ای تولیدکننده سیسمونی کودک به ثبت رسونده. بسیار باکیفیت و خوش استایل هستن، مناسب با روحیات و علایق بچه‌ها طراحی شدن و از روانشناسی کودک در طراحی تک تک محصولات مک بیبی استفاده شده.

ایون فلو

ایون فلو کارش رو از آمریکای مرکزی و ایالت اوهایو شروع کرد. یک برند قدرتمند در زمینه‌ی تولید محصولات کودک و نوزاد که کالسکه‌های باکیفیت هم بخشی از این محصولات هستند. کالسکه‌هایی سبک در طرح‌های ساده و پیشرفته متناسب با با وزن کودکان که هم راحت حمل می‌شن و هم بچه‌ها احساس راحتی زیادی تو این کالسکه‌ها دارن.

سایبکس

سایبکس تو آلمان فعالیت داره و کارش تولید انحصاری کالسکه و کریر برای کودکانه. البته سایر محصولات نوزادی رو هم تولید می‌کنه اما 70 درصد از بازارش رو کالسکه‌ها تشکیل می‌دن. طراحی این کالسکه‌ها به صورت حرفه‌ای انجام می‌شه و هنوز هم از الگوهای این برند در اکثر شرکت‌های سازنده‌ی کالسکه استفاده می‌شه.

ببکو

ببکو سیسمونی کامل کودک رو تولید می‌کنه. صندلی غذا، صندلی خودرو، گهواره، تاب برقی، روروئک، کالسکه و لوازم مراقبت از کودک و نوزاد رو به صورت حرفه‌ای تولید می‌کنه. تمام این لوازم در آلمان طراحی می‌شون ولی خط تولید این برند تو کشور چینه. کالسکه‌هایی که تولید می‌کنه قابلیت تا شدن دارن و به راحتی می‌شه اونا رو تو سفر با خودتون حمل کنید.

بی بی سینگ

بیبی سینگ هم محصول فرانسه است. کالسکه، کاریر، صندلی خودرو و صندلی غذاخوری مخصوص کودک تولید می‌کنه و طراحی کالسکه‌هاش بسیار خاص و ویژه است. کالسکه‌ای که به راحتی می‌تونید جمعش کنید و با خودتون جاهای مختلف ببرید. رنگ‌بندی این کالسکه‌ها متناسب با روحیات بچه‌هاست و سعی شده که تمام امکانات لازم برای مراقبت و ایمنی کودک تو کالسکه‌ها و کریرها لحاظ بشه.

رد کستل

رد کستل برند برند فرانسوی تولیدکننده انواع کالسکه، کیسه خواب کودک و کریرهای سبک و راحته. کالسکه‌هایی با ایمنی بالا داره که جابجاییشون خیلی راحته و برای کودک هم بسیار راحت و جادار هستن. سایبانی مخصوص آفتاب و نور خورشید داره و اگه همراه کیسه خواب باشه برای فصل‌های سرد سال هم بسیار مناسب هستن.

مانچکین

مانچکین تو سال 1991 در امریکا و شهر لس آنجلس شروع به کار کرد. تخصص اصلیش در زمینه‌ی تولید انواع پستانک، شیشه شیر و لوازم بهداشتیه. اما سایر لوازم کودک و نوزاد رو هم تولید می‌کنه. کالسکه‌های راحتی دارن که بسیار بادوام و باکیفیت هستن، کریرهایی که با بهترین الیاف پارچه ساخته شدن و از نظر قیمت هم بسیار مقرون به صرفه هستن.

هاوک

هاوک در سال 1927 در آلمان تاسیس شد. زمینه‌ی اصلی فعالیت این برند تولید کالسکه است. نزدیک یک قرن در این زمینه تجربه داره و محصولات باکیفیتی رو تولید و روانه‌ی بازار کرده، کالسکه‌های حرفه‌ای که امکانات زیادی دارن، سبد مخصوص لوازم کودک، قفل چرخ، امکان تغییر زاویه، سایبان برای روزهای گرم و سرد و راحتی و دوام بالا ویژگی‌های اصلی کالسکه‌های این برند هستن.

مادرکر

این برند انگلیسی علاوه بر محصولاتی مانند لباس و لوازم ایمنی مادر و کودک، کالسکه و کریر هم تولید می‌کنه. کالسکه‌های مسافرتی، کالسکه‌‌های تخت، انواع کریرها در سایزهای مختلف که مهم‌ترین ویژگی‌شون سبک بودن و راحتیه. امکانات زیادی هم دارن. مخصوصا برای پدرمادرایی که زیاد سفر می‌رن کالسکه‌های مادرکر می‌تونن کمک حال پدرمادرا باشن.

چلینو

چلینو برند معروف ایتالیاییه که از سال 1995 در زمینه‌ی تولید کالسکه و کریر فعالیت داره. کالسکه‌هایی با ویژگی‌های حرفه‌ای و امکانات ویژه نظیر امکان تغییر ارتفاع، تغییر زاویه، قفل چرخ و … که ایمنی و در عین حال کارایی بالایی دارن. محصولات چلینو بسیار باکیفیت هستن و در ایتالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی با برند‌های مطرح نظیر چیکو و پیرکاردین رقابت می‌کنن.

نانیا

نانیا یکی از برندهای مطرح فرانسوی در زمینه‌ی تولید لوازم کودک و مخصوصا کالسکه و خودرو کودکه که سهم بزرگی از بازار فرانسه رو در اختیار داره و می‌شه گفت یکی از بهترین برندها برای خرید کالسکه و کریر محسوب می‌شه. ایمنی، ظرافت و دوام بالای محصولاتش مهم‌ترین ویژگی این برنده که اون رو نسبت به سایر برندها متمایز کرده.

برند سرویس خواب کودک

کاتن باکس

این برند تو ترکیه فعالیت داره و کارش تولید انواع سرویس خواب تک نفره، دو نفره، سرویس خواب نوزاد و سرویس خواب بچه‌هاست. انواع حوله حمام و لباس خواب هم تولید می‌کنه. کیفیت سرویس خواب کودک برند کاتن باکس بسیار بالاست و اگه نگاهی به طرح‌های سرویس خواب کودک این برند بیندازید خواهید دید که چقدر از نظر طراحی متناسب با سلیقه و ذائقه‌ی بچه‌هاست.

اسلیپی

اسلیپی یک برند امریکاییه که تو سال 1931 در نیویورک تاسیس شد و یکی از بهترین برندهای تولید تشک‌ها و کالای خواب در جهانه. بهترین تشک‌ها با بهترین تکنولوژی‌های دوخت دنیا رو با سایزهای مختلف داره. بیشتر تمرکز این برند روی راحتی و سازگاری تشک‌ها با بدنه، یعنی در فصل سرما شما رو گرم نگه می‌دارن و تو فصل گرما خنک هستن. این قابلیت‌های ویژه برند اسلیپی رو به یکی از برندهای شاخص در زمینه کالای خواب بدل کرده.

لوکا پاتیسکا

لوکا پاتیسکا یک شرکت روسیه که تو سال 1944 شروع به فعالیت کرده و عمده‌ی فعالیتش در زمینه‌ی سرویس خواب نوزادیه. بهترین سرویس خواب رو برای نوزادها تولید می‌کنه که با تمام شرایط زیستی منطبق هستن. مخصوصا برای فصل سرما بسیار مناسبن، مخصوصا اینکه روسیه کشور سردیه و بیشتر کالای خواب این برند هم مناسب فصل زمستان در ایران هستن.

کیدبو

کیدبو برند ترکیه‌ای فعال در زمینه‌ی تولید لباس و پوشاک نوزاده. یکی از فعالیت‌هاش تولید سرویس خواب و لباس خواب مخصوص کودکانه، سرویس‌ خواب‌هایی باکیفیت که کاملا متناسب و سازگار با پوست بچه‌ها هستن. مقاوم در برابر شستشو و بسیار زیبا و خوش‌ساخت هستن. تو طراحی سرویس خواب بچه‌ها از طراحی متناسب با روحیات بچه‌ها استفاده شده.

سامر

سامر یک شرکت بزرگ محصولات و لوازم کودک در انگلستانه. سرویس خواب‌های سامر بسیار معروف هستن و یکی از دلایلش طرح‌های خلاقانه و هوشمندانه برای بچه‌هاست. سرویس‌خواب‌هایی تولید می‌کنه که خوابیدن رو لذت‌بخش‌تر می‌کنه و بدون اینکه حساسیتی برای پوست بچه‌ها داشته باشن احساس لطافت رو مجددا به پوست بچه‌ها برمی‌گردونن

روزاریو

روزاریو شرکت فعال ترکیه که انواع سرویس خواب رو هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها تولید می‌کنه. انواع سرویس لحاف و تشک ارزان قیمت داره که صرفه‌ی اقتصادی بالایی دارن و از نظر کیفیت هم در سطح بسیار بالایی قرار دارن. سعی شده از بهترین پنبه‌ها در سرویس خواب استفاده بشه و اندازه و نوع سرویس خواب هم کاملا متناسب با شرایط بچه‌هاست.

ایکیا

ایکیا لوازم خانگی رو به طور کامل در اختیار شما قرار می‌ده. در حقیقت هر وسیله‌ی خونگی از کوچکتری گیره‌ها گرفته تا سرویس خواب و مبلمان رو تولید می‌کنه و در دسترس شما قرار می‌ده. سرویس خواب کودک و نوزاد یکی از مهم‌ترین محصولاتشه که استفاده‌ِ بسیار زیادی داره و در طرح‌های مختلف موجود هستن. کاملا خلاقانه طراحی شدن و تمام اصول روانشناسی کودک هم بر روی این سرویس‌ خواب‌ها پیاده شدن تا کاملا متناسب با روحیات بچه‌ها باشن.

هابی

سال 1993 و کشور ترکیه زمان و مکان تاسیس مجموعه‌ی هابی هست. یک مجموعه‌ی بسیار بزرگ با کارخانجات بسیار وسیع که در زمینه‌ی تولید صنایع نساجی فعالیت دارن. انواع سرویس کاور لحاف، پتوها، سرویس خواب 2 تیکه، 3 تیکه و 4 تیکه، حوله و لباس خواب و … محصولات ویژه‌ی این برند هستند که کیفیت بالایی دارن و در سایزهای کوچیکتر برای بچه‌ها و نوزادان هم تولید می‌شه.

کاراجا هوم

کاراجا در ترکیه فعالیت داره و زمینه‌ی اصلی فعالیتش تولید لوازم منزله. لوازم خانگی کاراجا مانند سرویس‌های غذاخوری و لوازم آشپزخانه بسیار معروف هستند. سرویس خواب هم یکی از محصولات این برنده. سرویس خواب‌های بزرگسالان و کودکان که هر کدوم با توجه به شرایط مختلف‌شون طراحی شدن. بسیار نرم و در عین حال مقاوم هستن و طراحی پارچه‌هاش هم متناسب با پوست بچه‌هاست.

کلیپاسیف

قدیمی‌ترین برند تولید لوازم ایمنی کودک که می‌شه گفت کامل‌ترین مجموعه‌ی لوازم رو برای محافظت و مراقبت از بچه‌ها داره کلیپاسیفه. کارشون تو حیطه‌ی لوازم خواب کودک هم هست. نرده‌های ایمنی سرویس خواب، پدهای مراقبتی زیر تخت برای جلوگیری از افتادن بچه‌ها از تخت و انواع سرویس‌ کاور برای محافظت در برابر سرما محصولات ویژه‌ی کلیپاسیف برای مراقبت از بچه‌ها در حین خواب هستن.

آلتین باشاک

آلتین باشاک تو سال 1971 و تو ترکیه شروع به فعالیت کرد. برندی شاخص که انواع لباس خواب، لوازم خواب و سرویس خواب رو مخصوص بزرگسالان و بچه‌ها تولید می‌کنه. بالش‌های آلتین باشاک جزو شناخته‌شده‌ترین بالش‌ها در بازار ایران هستن. تو طراحی سرویس خواب آلتین باشاک راحتی  بدن در اولویت قرار گرفته و از بهترین متریال‌ها تو ساخت این لوازم خواب استفاده می‌شه.

لامارتین

لامارتین تو ترکیه فعالیت داره و از سال 2000 تا الان به صورت فعال فقط و فقط در زمینه‌ی تولید انواع سرویس خواب فعالیت داره. محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کنه و بسیاری از محصولاتش به کشورهای اروپایی و امریکایی صادر می‌شه. از انواع روتختی گرفته تا بالش و متکا و سرویس لحاف و تشک رو تولید می‌کنه و یکی از مهم‌ترین مولفه‌های این برند استفاده از دانش روز برای دستیابی به بهترین کیفیت و بالاترین راحتی ممکن در صنعت سرویس خوابه.

برند پستانک، شیشه شیر و لوازم شخصی کودک

اونت

سال 1984 در انگلستان شروع به کار کرده و انواع لوازم و وسایل کودک رو تولید می‌کنه. از انواع شیشه شیر و پستانک گرفته تا شیردوش و لوازم مراقبتی کودک جزو محصولات برند اونت هستن. در تمام این لوازم جانبی اصل باکیفیت و دوام بالایی ساخته می‌شن و تمام نکات لازم برای بهداشت کودک و نوزاد در آن‌ها رعایت می‌شه.

چیکو

چیکو سرشناس‌ترین برند دنیای بچه‌هاست. تقریبا اکثر لوازم مربوط به سیسمونی کودک رو تولید می‌کنه و می‌شه به جرات گفت بی‌نقص‌ترین محصولات رو داره. یه مجموعه‌ی بزرگ که به صورت تخصصی نیازهای بچه‌ها رو شناسایی می‌کنه و سعی می‌کنه بهترین‌ها رو برای بچه‌ها بسازه، شیشه شیر و سرلاک و انواع محافظ پد سینه لوازمی هستن که به صورت اختصاصی از برند چیکو برای بچه‌ها ساخته می‌شن.

کارترز

کارترز علاوه بر لوازم ایمنی و سایر لوازم سیسمونی کودک شیشه شیر و لوازم شخصی کودک رو هم تولید می‌کنه. این برند سعی می‌کنه بهداشت کودک رو در اولویت قرار بده و متناسب با اون لوازم رو طراحی و تولید کنه. اکثر لوازمی که این برند تولید می‌کنه قابلیت آنتی‌باکتریال دارن و میکروب‌ها و قارچ‌ها روی این لوازم نمی‌تونن فعالیت کنن.

دکتر براونز

دکتر براونز برند معتبر امریکایی که یکی از پرفروش‌ترین برندهای شیشه شیر و پستانک در جهانه. کارش رو کاملا علمی و بر مبنای بهداشت کودکان در نظر می‌گیره و سعی می‌کنه شیشه‌شیرهایی با کمترین میزان هدررفت حرارت تولید کنه تا دمای شیر رو تا طولانی مدت ثابت نگه می‌داره و باعث می‌شه تا کمترین ضرری برای بچه‌ها داشته باشه.

دکتر جین

دکتر زیر مجموعه‌ی شرکت گلدن گروپ ترکیه است و محصولات باکیفیتی رو در سرتاسر جهان تولید می‌کنه. در حال حاضر شعبه‌های تولیدی مختلفی در سراسر جهان داره و یکی از دلایل این محبوبیت خلاقیت در طراحی و رعایت نکات ایمنی کودک در تولید شیشه شیرهای مختلفه. پستانک و سرشیشه و شیردوش هم سایر محصولات برند دکتر جین هستن.

کلیپاسیف

کلیپاسیف بیشتر با محصولات ایمنی شناخته می‌شه اما در زمینه‌ی تولید انواع شیشه شیر، سرلاک، شیر دوش و محافظ و پدهای مختلف هنگام شیر خوردن بچه هم فعالیت داره. دندان‌گیر و جغجغه‌های بهداشتی هم تولید می‌کنه و به طور کلی می‌شه گفت هر جایی که کودک نیاز به امنیت بیشتر و بهداشت بالاتر داره کلیپاسیف باکیفیت‌ترین محصولات رو در اختیارتون قرار می‌ده.

پلی گو

پلی گو برند چینی تولیدکننده لوازم جانبی کودک به بیشتر با اسبا‌ب‌بازی‌هاش شناخته می‌شه اما لوازم جانبی کودک مانند انواع میزهای خلاقیت، پستانک‌های بهداشتی، اسبا‌ب‌بازی‌های ساده‌ی نوزاد، دندان‌گیر و ابزارهای بازی کودک در گهواره رو تولید می‌کنه. بیشتر روی جنبه‌های خلاقانه و جذابیت‌های بصری محصولاتش کار می‌کنه تا برای بچه‌ها جالب باشن.

ایون فلو

ایون فلو رو با کالسکه‌هاش می‌شناسیم. یک شرکت بزرگ امریکایی که محصولات و لوازم جانبی کودک برای سفر و یا خانه رو تولید می‌کنه. انواع شیشه شیر مسافرتی با ابزارک‌های اتصالی رو هم تولید می‌کنه که می‌تونید تو ماشین و یا داخل کالسکه به راحتی وصل کنید به بدنه‌ی فلزی تا شیر از داخل شیشه ریخته نشه.

برند بی بی موو

بیبی موو برند فرانسوی تولیدکننده انواع لوازم جانبی کودک برای سفر و خانه است. شیشه شیر و سرلاک و … هم تولید می‌کنه. از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارن. شیشه شیرهای این برند انعطاف بالایی دارن و با اینکه از پلاستیک‌ در ساخت این شیشه‌ها استفاده نشده همچنان انعطاف بالایی دارن و به هیچوجه شکسته نمی‌شن.

نیپ

نیپ برند تخصصی کودک در زمینه‌ی تولید لوازم شخصیه. تقریبا تو اکثر کشورهای اروپایی شیشه شیر و شیردوش‌های این برند رو جزو بهترین‌ها می‌دونن. کیفیت محصولاتش بسیار بالاست. سعی می‌کنه به هیچوجه از پلاستیک مضر در تولید محصولاتش استفاده نکنه و تمام محصولاتش قبل از عرضه به بازار تست فنی می‌شن و مهم‌تر اینکه نکات بهداشتی هم به طور کامل تو این لوازم رعایت می‌شه.

برندهای سیسمونی ایرانی

چند تا از برندهای ایرانی که تو زمینه سیسمونی نوزاد فعالیت می‌کنن رو هم براتون آوردیم.

برند ایمنی نوزاد

تاینی بیبی

تاینی بیبی برند ایرانی و فعال در زمینه‌ی کودکه، از انواع لباس‌های کودک تا کالسکه و لوازم ایمنی کودک رو تولید می‌کن.ه علاوه بر قفل و محافظ دیوار، محافظ پایه صندلی، محافظ انگشت و …  هم تولید می‌کنه. از نظر کیفیت لوازم ایمنی کودک می‌شه از کارشون مطمئن بود. لباس‌های کودک این برند هم خیلی باکیفیتن و جزو برندهای شاخص تو زمینه لباس کودکه.

برند پوشک

مای بیبی

مای بیبی از سال 1379 داره تو ایران فعالیت می‌کنه و زیرمجموعه‌ی گروه تجاری زرین محسوب می‌شه. از نظر کیفیت می‌شه با جرات گفت که از خیلی از برندهای خارجی بهتره و پوشک‌هاش به کشورهای دیگه هم صادر می‌شه. جزو صنایع خلاق ایران محسوب می‌شه و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در ساخت پوشک استفاده می‌کنه. جزو اون برندهای داخلیه که طرفدارای زیادی داره و خیلی از ایرانی‌ها از محصولاتش استفاده می‌کنن. نکته‌ی مهم دیگه قیمت‌هاشونه که نسبت به برندهای خارجی به مراتب کمتره.

مرسی

مرسی سال 89 شروع به فعالیت کرد. شرکت صنایع سلولزی ماریناسان با تکیه بر دانش فنی و تخصصی تو حوزه‌ی محصولات سلولزی تونست محصولات جدیدتر و باکیفیت‌تری رو روانه‌ی بازار کنه. پوشک‌های این برند قدرت جذب بالایی دارن و به دلیل الیاف سلولزی که در اون‌ها استفاده شده دوام خیلی بالایی هم دارن. حساسیت خیلی کمتری نسبت به بقیه‌ی پوشک‌ها دارن و به همین دلیل جزو برندهای شاخص تولید پوشک در ایران محسوب می‌شه.

ببم

ببم هم ایرانیه، زیرمجموعه‌ی شرکت پارس حیاته و محصولاتش به کشورهایی نظیر ترکیه، الجزایر و مصر و روسیه هم صادر می‌شه. در حال حاضر 1000 تا کارمند و متخصص داره و مجموعه‌ی بسیار بزرگی رو تشکیل داده که پوشک باکیفیت و ماندگاری بالا تولید می‌کنن. جزو 5 برند شاخص پوشاک در خاورمیانه محسوب می‌شه و سطح کیفیت محصولاتشون بسیار بالاست.

بارلی

بارلی از سال 90 رسما وارد بازار شد. با اینکه تو اون مدت تبلیغات زیادی انجام داد ولی هیچوقت نتونست دیده بشه. بارلی با مجموعه‌ی بزرگ گلرنگ همکاری داره و زیر نظر شرکت صنایع سلولزی ماریناسان فعالیت داره، مزیت این برند نسبت به بقیه قیمت‌های بسیار کمتر با کیفیت قابل‌قبول است که مناسب خانواده‌های ایرانی است.

پنبه ریز

پنبه‌ریز تو ایران جزو برندهای مطرحه، پوشک‌های باکیفیتی تولید می‌کنه هم از نظر جذب رطوبت بسیار قوی عمل می‌کنند و هم از بهترین تیشو و الیاف مهربان با پوست کودکان ساخته شده. بافت‌های یکنواختی داره و بسیار مقاومه. از سال 62 تا الان دارن فعالیت می‌کنن و علاوه بر محصولات کودک، نوار بهداشتی و دستمال مرطوب هم تولید می‌کنن.

برند حوله

برق لامع

برق لامع سال 1308 شروع به کار کرد. یک کارگاه حوله‌بافی کوچک شروع به کار کردند و تنها برای تبریز حوله تولید می‌کردند. اما در حال حاضر در اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارن و حوله برق لامع در ایران بسیار معروف شده. یکی از ویژگی‌های اصلی این حوله طراحی اصیل و ایرانیه که کاملا با فرهنگ ایرانی متناسبه و از نظر کیفیت هم در سطح بالایی قرار دارن. انواع حوله پالتویی و حوله‌های معمولی برای کودک دارن که در اندازه‌های مختلف تولید می‌شن.

کوشا

برند کوشا از سال 59 در حیطه‌ی تولید لوازم کودک فعالیت می‌کنه و در حال حاضر هم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم کودک در ایرانه، محصولاتشون تنوع بسیار بالایی دارن و لباس کودک و حوله و سیسمونی مخصوص خودشون رو دارن. کیفیت کارشون نسبتا خوبه و قیمت کمتری هم نسبت به نمونه‌های خارجی دارن و از این نظر بسیار مقرون به‌ صرفه و ارزان‌تره.

متین

اسم کالای خواب متین رو حتما شنیدید. این برند هم برای بزرگسالان و هم کودکان کالای خواب تولید می‌کنه. مانند لباس خواب و حوله و …، بخش مربوط به کودک آن تا حد زیادی فعاله و کیفیت کارشون هم بین برندهای داخلی در حد مطلوبیه.

پودایران

پودایران مرکز تولید حوله تن‌پوش در ایرانه که سلایق متنوع و طرح‌های بسیار زیادی رو برای حوله در نظر گرفته، اگر نگاهی به حوله‌های طرح کودک بیندازید می‌تونید حوله‌های طرح کارتونی، حوله‌های تن‌پوش با طرح‌های کودکانه و نقاشی‌ و … ببینید. از نظر کیفیت هم اجناس بسیار خوبی دارن. حوله استخر هم برای کودک و بزرگسال تولید می‌کنه و یکی از ویژگی‌های اصلیشون خلاقیت در طراحی حوله‌ست.

برند وان حمام

هوم کت

هوم کت یک برند ایرانیه که در زمینه‌ی تولید محصولات پلاستیکی آشپزخانه و منزل فعالیت می‌کنه. عمده‌ی فعالیتش در زمینه‌ی محصولات آشپزخانه است. اما وان حمام پلاستیکی کودک هم تولید می‌کنه که کیفیت نسبتا خوبی داره. در حجم‌های مختلف وجود دارن و از نظر کیفیت و دوام در حد استانداردی قرار دارن.

ارابه

ارابه یک برند اختصاصی کودک تو ایرانه که 40 ساله به صورت مداوم فعالیت داره. احتمالا نام کالسکه‌های ارابه به گوش شما آشنا باشه. وان حمام هم تولید می‌کنه. وان‌های حمام مخصوص کودک که هم برای بچه‌ها جذابیت داره چون طراحیشون خیلی جذاب و فانتزیه و هم از نظر راحتی هم برای پدرمادرا بسیار مناسبه.

ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک یه برند قدیمی ایرانیه که محصولات پلاستیکی مثل میز و صندلی، میز غذاخوری، چهارپایه و … تولید می‌کنه. وان حمام کودک هم یکی از محصولات این برنده، یکی از مزیت‌های محصولات این برند قیمت کمشه. یعنی با قیمتی کمتر می‌تونید یه وان حموم مناسب و باکیفیت داشته باشید.

همارا

از سال 60 تا الان داره فعالیت می‌کنه اما از سال 90 دیگه به طور کامل رو آورد به تولید محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه، محصولاتش از نظر کیفیت بسیار سطح بالا هستن و به کشورهای دیگه هم صادر می‌شن. وان حمام همارا در طرح‌های ساده و خاص وجود داره که بسته به وزن و سن کودک می‌تونید حجم مشخصی برای اون در نظر بگیرید و بسیار راحت هم هستن.

برند مینی واش

جنرال تکنیک

جنرال تکنیک یک شرکت از زیرمجموعه‌های کمپانی بزرگ صدر آراکس قشمه که فقط در زمینه مینی واش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک فعالیت داره. یکی از محصولاتش مینی واش های مخصوص کودکه قابلیت شستشوی سریع دارن و سبک و راحتن و حتی می‌تونید با خودتون تو سفر هم حمل کنید. برای بچه‌ها هم چون خیلی زود حساسیت پوستی می‌گیرن یه قسمت شستشوی جداگانه داره.

میلاد

میلاد هم یکی دیگه از برندهای ایرانیه تو زمینه تولید مینی واش فعالیت داره. جالبه بدونید وزن این مینی واش ها کمتر از 3 کیلوه که یعنی خیلی راحت می‌تونید حملش کنید و با خودتون جاهای مختلف ببرید. حجمش هم مناسب لباس‌های بچه‌هاست و قابلیت شستشوی اتوماتیک هم داره.

درنیکا

درنیکا هم تولیدکننده و هم وارد کننده محصولات برقیه. جاروبرقی و پنکه و مینی واش و … تولید می‌کنه که کیفیتشون در حد استاندارده و امتیاز این برند هم برای شرکت پرشین جام گلستانه. مینی واش های درنیکا هم طراحی جالب توجهی دارن و هم استفاده از اون‌ها خیلی راحته و مخصوصا برای لباس‌های بچه‌ها خیلی مناسبن.

ریتون

ریتون از سال 1357 تا الان داره فعالیت می‌کنه و زیر نظر شرکت گرم‌آوران محصولات شستشو نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مینی واش تولید می‌کنه. به عنوان یک برند ایرانی کیفیت جهانی دارن و خیلی از محصولات‌شون تو کشورهای خارجی هم استفاده می‌شن. مینی واش‌های این برند هم حرفه‌ای هستن و برای لباس نوزاد و بچه‌های کوچیک بسیار مناسبن

برند شامپو

هیدرودرم

هیدرودرم از سال 86 تا الان داره تو زمینه محصولات مراقبت از پوست، لب، ناخن و مو فعالیت می‌کنه. کرم‌های ضدآفتاب و انواع لوسیون‌ها رو تولید می‌کنه و زیرمجموعه‌ی شرکت بزرگ پارس هایان محسوب می‌شه. شامپوهای مخصوصی برای بچه‌ها داره، چشم رو نمی‌سوزونه و لطافت ویژه‌ای به پوست و موی بچه‌ها می‌ده.

گل سیتو

گل سیتو یکی از برندهای معروف شرکت پاویژه که صابون، پن‌های گیاهی و شامپو کودک تولید می‌کنه. مهم‌ترین ویژگی این برند استفاده از مواد موثر کاملا گیاهی و طبیعیه که مزیت بسیار مهمیه. تا حد امکان از مواد شیمیایی در محصولاتش استفاده نمی‌کنه و شامپو کودک این برند هم کاملا مطابق با نیاز بچه‌هاست و علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی و کف‌کنندگی موثر باعث رشد بهتر موهای بچه‌ها می‌شه.

ویشکا

برند ویشکا یک لابراتوار تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایرانه که نزدیک به 40 ساله داره به صورت مداوم فعالیت داره. جزو برندهای دانشگاهی محسوب می‌شه و با اکثر دانشگاه‌های پزشکی و مخصوصا بخش پوست در ارتباطه، برای اکثر بیماری‌های پوستی محصولات خاص و ویژه‌ای تولید می‌کنه و شامپو کودک هم جزو محصولات تخصصی این برنده که کاملا با پوست بچه‌ها سازگاره و قدرت پاک‌کنندگی بالایی هم داره.

سیو

سیو برند فعال ایرانی در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتیه که زیر نظر شرکت پاکسان فعالیت داره. انواع شامپو مو و شامپو بدن و لوسیون‌های گیاهی رو تولید می‌کنه  و به خاطر استفاده از عصاره‌ی گیاهی در محصولاتش شناخته شده. شامپو کودک سیو هم قدرت پاک‌کنندگی بالایی داره و برای انواع مختلف مو تولید و عرضه شده است.

فولیکا

فولیکا برند تخصصی محصولات مراقبتی مو در ایرانه که سال 86 شروع به کار کرد. برای انواع موها و سنین مختلف شامپو مخصوص داره. علاوه بر شامپوهای معمولی شامپوهای ضد ریزش، تقویت کننده، ضد شوره و … هم تولید می‌کنه و بین بزرگسال‌ها هم طرفدارای خاص خودش رو داره. شامپو کودک فولیکا هم تمام استانداردهای جهانی برای تضمین کیفیت رو داره و از نظر قدرت کف‌کنندگی و استفاده از عصاره‌های گیاهی در شامپو کودک جزو برندهای گیاهی محبوب در ایرانه.

صحت

شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برندی نام‌آشنا در حوزه‌ی تولید شامپو، نرم‌کننده، بدن‌شوی، مایع دستشویی و سایر لوازم بهداشتیه. یک مجموعه‌ی بزرگ که در سال 1345 در تهران تاسیس شده و در حال حاضر هم با قدرت به کارش ادامه می‌ده شامپو و بدن‌شوی مخصوص کودک هم تولید می‌کنه از نظر کیفیت بسیار شاخص و برجسته هستن.

مای

برند مای یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در ایرانه که تو خارج از ایران هم حجم بازار بسیار بالایی داره و در اکثر کشورهای خاورمیانه محصولات این برند جزو محبوب‌ترین‌ها هستن. از سال 81 داره فعالیت می‌کنه و در زمینه‌ی کودک هم شامپو و محصولات بهداشتی خاصی تولید می‌کنه که موردتوجه بسیاری از والدین قرار گرفتن.

اکتیو

اکتیو یک برند نوپاست که از سال 86 شروع به کار کرده و در مدت کمی به یکی از پدیده‌های بازار شوینده‌ها تبدیل شد. مایع ظرفشویی، انواع شوینده‌های فرش، صابون‌های مایع و شامپوهای کودک و بزرگسال مهم‌ترین محصولات این برند هستند. کیفیت بسیار بالایی در تولید داره و یک شرکت شیمی‌محور و علمی در زمینه‌ی شوینده‌ها محسوب می‌شه.

شوما

برند تجاری شوما زیر مجموعه‌ی شرکت بزرگ تولی پرسه، از سال 1330 فعالیتش رو شروع کرده و در حال حاضر هم در زمینه‌ی لوازم بهداشتی فعالیت داره. شوما رو با پودرهای لباسشویی می‌شناسیم ولی برای کودک و بزرگسال شامپو هم تولید می‌کنه. یکی از مهم‌ترین مزایای شامپوهای کودک شوما pH خنثی این محصولاته که یعنی هیچ اثر سوزشی روی چشم بچه‌ها نداره.

فیروز

گروه بهداشتی فیروز به صورت تخصصی در زمینه‌ی بهداشت کودکان فعالیت داره. از سال 1353 در ایران فعالیت داره و جالبه بدونید که از ابتدای کار با مشارکت برند جانسون که تو قسمت برندهای خارجی شامپو بهش پرداختیم شروع به کار کرده. چون به صورت اختصاصی تو حوزه کودک فعالیت داره شامپو کودک فیروز هم در انواع مختلفش بسیار باکیفیت و استاندارد تولید می‌شن. 86 درصد از کارکنان برند فیروز رو نابینایان و ناشنوایان و معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می‌دن.

گلرنگ

گروه صنعتی گلرنگ از سال 1351 شروع به کار کرد و در حال حاضر 40 زیرمجموعه و بیشتر از 2000 نفر شاغل داره. تو حوزه لوازم بهداشتی فعالیت داره و تقریبا همه‌ی ما اونو می‌شناسیم البته الان دامنه‌ی فعالیتش خیلی بیشتر شده و محصولات خوراکی و … هم تولید می‌کنه. شامپو بچه‌ی گلرنگ هم بسیار معروفه و از نظر کیفیت شناخته شده است و به کشورهای عربی و ترکیه هم صادر می‌شه. برندهای اوه، سافتلن، اویلا و … هم زیر نظر گلرنگ فعالیت دارن.

لامینین

لابراتوآر گل افشان در سال 88 مجموعه‌ای به نام لامینین رو راه‌اندازی کرد که تو زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت داره. نام لامینین از یکی از پروتئین‌های اصلی محافظت‌کننده پوست گرفته شده و محصولات این برند هم از نظر کیفیت و استفاده از مواد گیاهی و قدرتمند بسیار معروفند. بخش مجزایی برای کودکان نداره. اما شامپوهای باکیفیت و متناسب با پوست و موی کودکان تولید می‌کنه.

ایروکس

ایروکس از سال 1358 در زمینه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنه و جزو 10 شرکت برتر تولید کننده در ایرانه. شامپوهای روزانه، شامپو ضد ریزش، محصولات بادی کر یا مراقبت از بدن ‌و شامپو مخصوص کودک جزو محصولات برتر این برند هستند. در تولید شامپوهای کودک از شوینده‌های ملایم و غیریونی استفاده شده که هیچ آسیبی به پوست کودک نمی‌زنه و باعث رطوبت و شادابی پوست و موی بچه می‌شه.

برند لباس و کفش نوزاد

تاپ لاین

تاپ لاین برند ایرانیه که سال 1365 کار خودش رو شروع کرد و در زمینه‌ی سیسمونی نوزاد تونست محصولات مرغوبی رو روانه‌ی بازار کنه. انواع زیرپوش نوزاد، لباس نوزاد، دخترانه و پسرانه و با کیفیت بالا ارائه شده‌اند که هم از نظر طراحی و راحتی در سطح بالایی قرار دارند و هم می‌شه گفت که تمام موارد لازم برای سلامتی نوزاد در طراحی این لباس‌ها در نظر گرفته شدن.

موکارلو

موکارلو یک برند ایرانی نوپاست که پوشاک مردانه و پسرانه تولید می‌کنه. یک گروه خلاق و نوآور که طرح‌های هیجان‌انگیز زیادی رو در برنامه داشتن و تا الان تونستن خیلی از لباس‌های داخل و حتی صادراتی رو تولید و روانه‌ی بازار کنن. کیفیت دوخت بسیار خوبی دارن. از تکنولوژی‌های روز دنیای لباس و نساجی استفاده می‌کنن تا بهترین کیفیت رو برای مشتریاشون داشته باشن.

آوا

آوا یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدی لباس در ایرانه که تخصص تو حوزه‌ی تولید لباس زیر مردانه و پسرانه‌ست. لباس‌های باکیفیتی تولید می‌کنه که علاوه بر امکانات ضدتعریقش که باعث می‌شه تا بدن کمتر عرق کنه. از پارچه‌ی باکیفیت هم در تولید این لباس‌ها استفاده می‌شه و می‌شه تو اکثر فروشگاه‌های لباس اثری از لباس زیرهای این برند پیدا کرد.

کوشا لیموطب

کوشا لیموطب یک برند ایرانی با نامی خاص که از سال 1367 تا الان در زمینه‌ی تولید کفش‌های مردانه‌، زنانه و بچگانه فعالیت داره. برند شناخته شده‌ای نیست اما از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارن. یک مجموعه‌ی کوچیکن که روز به روز بهتر می‌شن و کفش‌هایی با طرح‌های خوش‌استایل و کیفیت بالا تولید می‌کنن.

اوژن مهرک ایرانیان

اوژن مهرک ایرانیان یک شرکت نوپاست که سال 1395 شروع به کار کرده و مسیر متفاوت‌تری رو در زمینه‌ی تولید لباس در پیش گرفته. لباس‌های دخترانه مانند دامن، سارافون،‌ جلیقه، پالتو و مواردی از این دست رو مخصوص دخترها تولید می‌کنه. تو کارشون خیلی خوب رشد کردن و در حال حاضر دامن و کت‌های دخترانه این برند بین پدرمادرها خیلی طرفدار پیدا کرده.

شابن

در دهه‌ی 60 شروع به کار کرد و از همون ابتدا روی لباس نوزاد و کودک تمرکز کرد و الان نزدیک به 30 ساله که با قدرت در این زمینه فعالیت می‌کنه. شابن لباس زیر و راحتی نوزاد،‌ کلاه، دستکش، سرهمی، بادی، شلوار، لباس آستین کوتاه، شورت و لباس‌های دکمه دار رو برای بچه‌ها تولید می‌کنه. تنوع محصولاتش خیلی زیاده و به راحتی می‌تونید هر چیزی که در سیسمونی کودک نیازه رو از بین محصولاتش پیدا کنید.

شهپر

شهپر شرکت تولیدی کفشه. کفش‌های راحتی، صندل، کفش سرباز، دمپایی استایل و … تولید می‌کنه و فعالیتش رو در دهه‌ی 30 آغاز کرده. این کفش‌ها در سایزها و اندازه‌های مختلف برای مردان، زنان و بچه‌ها تولید می‌شه. لباس ایمنی و لباس کار هم دار و چکمه لاستیکی و چکمه چرمی و … برند شهپر جزو مواردی هستن که هم بسیار خوش‌ساخت هستند و هم دوام بسیار بالایی دارن.

بی بی ناز

بی بی ناز یک تولیدی جمع و جور بود که اواخر دهه‌ی 70 فعالیتش رو آغاز کرد. پوشا بی بی ناز مخصوص نوزادان و بچه‌های کمتر از دو ساله، طراحی جذابی دارن و روی کیفیت نخ و پارچه‌ی استفاده شده در لباس‌ها تاکید بسیاری زیادی می‌شه. لباس زیر کودک، لباس‌های سرهمی، جوراب شلواری و … محصولات شاخص این برند هستن.

پرین

پرین در سال 96 شروع به کار کرد و تمرکزش روی انواع کفش‌های چرمی بود. چرم طبیعی و چرم مصنوعی در کفش‌هاش استفاده می‌کنه و ساختار و طراحی کفش‌هاش هم بسیار خاص و متفاوته. انواع کفش چرمی زنانه و مردانه و بچگانه تولید می‌کنه و از نظر کیفیت هم در سطح بسیار بالایی قرار داره.

هکس ایران

هکس ایران از سال 1395 تا الان در زمینه تولید اکسسوری مردانه و پسرانه فعالیت داره. عمده‌ی فعالیتش در زمینه‌ی تولید کراوات و پاپیون مردانه و پسرانه است. این کراوات‌ها در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف روانه‌ی بازار می‌شن و از بهترین پارچه‌ها در تولید اونا استفاده می‌شه. این برند در ابتدا تحت مجموعه‌ی هکس تای کار می‌کرد ولی بعدها مستقل شد و نام آن به هکس ایران تغییر داده شد.

نازپوش

نازپوش در سال 1380 تاسیس شده. یک برند که به صورت حرفه‌ای در زمینه‌ی پوشاک کودک و نوزاد فعالیت داره. شاید بشه گفت یکی از خلاق‌ترین برندها در طراحی و استفاده از رنگ‌های خاص برای بچه‌هاست. لباس‌هاش از بهترین پارچه‌ها ساخته می‌شن و در رنگرزی این محصولات هم از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شه تا کمترین آسیبی به پوست و بدن و بچه‌ها نزنه.

مهتا

برند مهتا و مهشاد یک برند خلاق و نوآور تو زمینه تولید لباس بچگانه است. از سال 1369 کارش رو شروع کرده و خودشون می‌گن که انقلابی در زمینه‌ی لباس کودک و نوجوان هستن. طرح‌های متنوع و متناسب با مد روز، استفاده از بهترین تجهیزات و بهترین پارچه‌ها در تولید این لباس‌ها و متناسب با چهار فصل سال از مزایای اصلی این برند هستند.

تیک تاک

سال 1370 نقطه شروع این برند بود. به طور حرفه‌ای در زمینه‌ی سیسمونی نوزاد و مخصوصا لباس نوزاد فعالیت داره. انواع لباس نوزادی تا سه سال رو تولید می‌کنه. نکته‌ی جالب این برند استفاده از پوشاک صددرصد پنبه است. استفاده از نخ‌های باکیفیت در دوخت لباس و طرح‌ها و رنگ‌های ویژه‌ی این لباس‌ها برند تیک تاک رو به یک نام بزرگ در دنیای لباس نوزاد تبدیل کرده و محصولاتش به خارج از کشور هم صادر می‌شه.

کفش حمید

کفش حمید در ابتدا یک شرکت خرده‌فروشی کوچک بود که از سال 81 فعالیتش رو آغاز کرد. بعدها فعالیتش رو گسترش داد و با توجه به کیفیت بالای محصولاتش تونست فروش بالایی رو تجربه کنه و به یکی از برندهای نام آشنا در این زمینه بدل شد. در حال حاضر محصولات برند کفش حمید رو تو اکثر فروشگاه‌ها می‌بینیم و یکی از اصلی‌ترین مزایای این کفش‌ها قیمت خوبشونه.

کفش مرسانا

برند مرسانا به طور حرفه‌ای در زمینه‌ی تولید کفش و کتانی فعالیت داره. کفش‌های این برند در انواع مدل‌های مردانه، زنانه و بچگانه تولید می‌شه. بیشتر برای تیپ اسپرت کفش تولید می‌کنه اما کفش‌های تیپ کلاسیک چرم طبیعی و چرم مصنوعی هم داره. از سال 1392 داره در زمینه‌ی تولید کفش‌های باکیفیت فعالیت می‌کنه و تا حد زیادی شناخته شده و شاخص شده.

نیکوتن پوش

سال 1376 نقطه‌ی آغاز این برند بوده. محصولات تولیدیش در سه بحش لباس زیر، لباس راحتی و جوراب و در مدل‌های مردانه، زنانه و بچگانه تولید می‌شه. لباس‌های راحتی این برند از نظر رنگ و طرح بسیار شاخص هستند و سعی شده که علاوه بر راحتی استایل راحت هم تو این لباس‌ها دیده بشه. در حال حاضر برند نیکو تن پوش در حال احداث بخش صادرات خودش به کشورهای مختلفه

کیان تن پوش

کیان تن پوش لباس‌های مردانه و بچگانه تولید می‌کنه. این لباس‌ها شامل انواع شورت و لباس زیر می‌باشند. مزیت اصلی این برند استفاده از مواد کاملا ارگانیک و طبیعیه که جلوی رشد باکتری‌ها روی بدن و پوست رو می‌گیره. این لباس‌ها به لباس زیر سلامتی هم معروفند و برندهای کمی در این حوزه فعالیت دارند که کیان تن پوش هم یکی از اوناست. این شرکت در سال 1365 تاسیس شده. اسمش در ابتدا کیان بود که سال 95 تبدیل به کیان تن‌پوش شد.

آریان نخ باف

آریان نخ باف از سال 92 در زمینه‌ی تولید لباس زیر و لباس راحتی مردانه و پسرانه فعالیت می‌کنه. البته این مجموعه قبلا تحت عنوان لباف کار می‌کرد که بعدها حوزه‌ی کاریش رو تغییر داد و به تولید لباس‌های زیر صددرصد نخی روی آورد. لباس زیرهایی که بافت بسیار بادوامی دارن و متناسب با آناتومی بدن انسان در سایزهای مختلف طراحی شدن.

نسیم

نسیم برند خلاق ایرانی در حوزه‌ی تولید کفش و پاپوشه که از سال 1375 در ایران فعالیت داره. کفش‌های این برند از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارن و علاوه بر راحتی از استایل شیک و جذابی هم برخوردار هستن. این کفش‌ها و پاپوش‌ها هم برای بزرگسالان و هم کودکان و نوزادانه تولید می‌شه.

پاآرا

شرکت تخصصی تولید جوراب که در اواخر دهه‌ی 60 فعالیتش رو آغاز کرد. تنها محصول این برند جورابه که سعی می‌شه در انواع مختلفی تولید بشه، جوراب نخی، جوراب نانو، جوراب ضدباکتری، جوراب ضد بو و موارد دیگر سایر محصولات باکیفیت برند پا آرا هستند. برای بچه‌ها و نوزادان هم جوراب‌های باکیفیتی تولید می‌کنه که بدون حساسیت و بدون تعریق هستن و راحتی پای بچه‌ها را تضمین می‌کنن.

ساروک

ساروک برند نام‌آشنای ایرانیه که از سال 1358 تا کنون داره فعالیت می‌کنه. زمینه‌ی فعالیتش لباس زیر و لباس راحتی مردانه، زنانه و بچگانه است. شعار این مجموعه بهترین احساسه و سعی می‌کنه لباس‌های راحتی با بهتری الیاف و بدون هرگونه حساسیت تولید کنه و جدیدا به سمت تولید لباس‌های ارگانیک هم رفته.

کفش شیما

برند شیما در سال 1362 توسط محمد عرب تاسیس شد. کارش ابتدا خرده‌فروشی کفش بود و بعد از اون رو به تولید عمده آورد و در سال 64 تبدیل به یکی از مهم‌ترین برندهای ایران شد. کفش‌های باکیفیت مردانه و زنانه تولید می‌کنه و از بهترین تجهیزات در طراحی و تولید این کفش‌ها استفاده می‌شه. در حال حاضر برند شیما با همان قدرت سابق به کارش ادامه می‌ده و همچنان در زمینه‌ی تولید کفش فعاله.

برگ سبز

برگ سبز تولیدکننده‌ی لباس‌های صددرصد پنبه نوزادان و کودکانه و تقریبا مجموعه‌ی کامل لباس‌های سیسمونی نوزاد رو تولید می‌کنه. قیمت‌هایی که این برند برای محصولاتش در نظر گرفته بسیار منصفانه‌ست و می‌شه گفت جزو برندهاییه که هم کیفیت بالایی داره و هم قیمت‌شون نسبت به خیلی از برندهای دیگه مناسب‌تره.

نیکتا

نیکتا برندی فعال در زمینه تولید صندل و دمپایی باکیفیت که نقطه‌ی شروع کارش در سال 1379 بوده. صندل‌های مردانه، زنانه و بچگانه با انعطاف بالا و ساخته شده از بهترین متریال‌ها که می‌توانید به مدت طولانی از اون‌ها استفاده کنید. انواع صندل‌های لژدار، دمپایی‌های مخصوص آشپزخانه و دمپایی حمام محصولات دیگه‌ی این برند هستن.

نیروان

نیروان از سال 96 در زمینه‌ی سیسمونی کودک فعالیت داره. یکی از محصولات مهمش لباس‌های مخصوص نوزاده. این لباس‌ها در سایزهای مختلف و در انواع دخترانه و پسرانه تولید می‌شن و از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارن. نیروان به صورت تخصصی در زمینه‌ی لباس کودک تحقیق می‌کنه و سعی می‌کنه مطابق با یافته‌های علم روز این لباس‌ها را طراحی کنه که کمترین آسیب ممکن رو روی پوست و بدن بچه‌ها داشته باشه.

آدمک

آدمک برند قدیمی تولید لباس کودک و نوزاده که از سال 1342 به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنه. انواع لباس‌های سرهمی نوزادی، ست سه تکه و دو تکه، بلوز و شلوار نوزاد، لباس زیر و لباس‌های چهار فصل محصولاتی هستن که این برند تولید می‌کنه و به جرات می‌شه گفت که کیفیت این محصولات از بسیاری از برندهای خارجی بیشتره.

وان بای وان

وان بای وان یک شرکت ایرانی تولید کننده لباس و زیرپوش برای بچه‌هاست. تخصص اصلیش تو زمینه‌ی لباس بچه‌هاست و تو سال 94 به عنوان برند خلاق لباس و کفش کودک شناخته شد. لباس‌های وان بای وان طراحی خاصی دارن. برای بچه‌های ایرانی بسیار مناسبن و به دلیل استفاده از نخ باکیفیت کوچکترین حساسیتی برای بچه‌ها ندارن.

آنجل

آنجل یا انجل یک برند ایرانی – ترکیه‌ایه که هم تو ایران و هم تو ترکیه تولیدی داره. انواع ست دخترانه و پسرانه با طراحی‌های مختلف داره. لباس مجلسی و راحتی برای بچه‌ها، زیرپوش و هر لباس دیگه‌ای که برای بچه‌ها لازمه تو این برند تولید می‌شه. از سال 1391 تا الان داره فعالیت می‌کنه و کیفیت کارهاشم در حد استانداردن.

سون پون

سون پون یک برند ایرانی 30 ساله‌ست که زیرمجموعه‌ی شرکت بزرگ پونه‌ست. کار این زیرمجموعه تولید لباس کودک و نوجوانه. لباس‌های دخترانه و پسرانه در انواع رنگ و طرح داره که برای نوزادان تا نوجوان‌های 12 13 ساله قابل استفاده هستن. تو کار خودش حرفه‌ایه و از بهترین تجهیزات و متریال‌ها تو دوخت لباس‌هاش استفاده می‌کنه.

پاپا

پاپا یه برند تولیدی انواع صندل، دمپایی مردانه، زنانه و بچگانه و کفش لباس نوزادیه، فقط تو این حیطه فعالیت داره و اکثر محصولاتش هم با بهترین کیفیت به بازار ارائه می‌شه. جزو برندهای قدیمی تو ایرانه و سعی می‌کنه مطابق سلیقه‌ی مشتریاش محصولاتش رو تولید کنه. می‌شه گفت مزیت اصلی این برند قیمت‌های مناسبشه.

حورنس

حورنس یک برند ایرانی-اسلامیه که تو سال 91 شروع به کار کرده. تو زمینه چادر و لباس زنانه‌ی محجبه فعالیت داره. چادر نماز، انواع چادرهای کیفی و چادر استایل و … داره. مانتوهای سبک اسلامی و …. رو می‌تونید از این برند تهیه کنید. در سایزهای مختلف هم تولید می‌شن که بتونن اکثریت جامعه رو پوشش بدن. این برند هدف اصلیش ترویج حجاب با استفاده از ترندهای مد روز کشورهای عربی و اسلامیه.

ناوالس

ناوالس یک برند ایرانیه که در تبریز فعالیت داره و پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه تولید می‌کنه. انواع تی شرت، زیرپوش، تاپ، تونیک، شلوار و گرمکن ورزشی تولید می‌کنه که کیفیت بالایی هم دارن. تو تولید این پوشاک سعی شده تا بهترین طرح‌ها با رنگ‌بندی‌های خاص و مطابق با فرهنگ ایرانی استفاده بشه و تا حد زیادی هم در این زمینه موفق ظاهر شده.

آی نور بیبی

آی نور بیبی برند فعال در زمینه‌ی لباس کودک و نوزاده که سال 1389 شروع به فعالیت کرده و هدفشون عرضه‌ی لباس‌هایی باکیفیت و شایسته‌ی بچه‌های ایرانیه. تمام محصولاتش 100 درصد ایرانی هستن و از نخ‌های پنبه‌ای باکیفیت تو تولید لباس‌هاشون استفاده می‌کنن. در حال حاضر هم کم کم جای خودشون رو بین برندهای ایرانی و خارجی پیدا می‌کنن و روز به روز محصولات بهتر و خلاقانه‌تری روانه بازار می‌کنن.

دثار

شرکت دثار صنعت گستر از شرکت‌های مطرح ایرانیه که بیشتر از 20 سال از فعالیتش می‌گذره. یک تولیدی بزرگ که پواک تولید می‌کنه. لباس‌های نخی باکیفیت مردانه و زنانه و بچگانه این برند هم از نظر طراحی و هم دوخت بسیار حرفه‌ای هستن. لباس‌های چهار فصل در انواع رنگ‌ها و طرح‌های خاص داره که بچه‌ها عاشقشون می‌شن.

تاینی بیبی

تاینی بیبی سال 1394 ثبت شد و هدفش بازار بین‌المللی محصولات کودکانه. بیشتر در زمینه‌ی لوازم ایمنی و مراقبت کودکان فعالیت داره. اما لباس کودک و نوزاد هم بخشی از فعالیت‌های این برند ایرانیه. لباس‌های نوزاد مخصوص کودک و لباس برای بچه‌های بزرگتر و انواع پیشبند و زانوبند نوزاد رو به صورت باکیفیت تولید می‌کنه و جالب اینجاست که نکات ایمنی و محافظتی رو روی لباس‌هاش هم پیاده کرده.

برند کالسکه و کریر و صندلی کودک

دلیجان

دلیجان از سال 66 تا الان در تهران مشغول به فعالیته. کارش تولید انواع کالسکه، روروئک و کریر و … است. تمام محصولاتش در ایران تولید و عرضه می‌شن و پتانسیل صادراتی بالایی هم دارن. تو کالسکه‌های دلیجان تمام نکات ایمنی کودک لحاظ شدن و سعی شده تا راحت‌ترین کالسکه‌ها رو هم برای راحتی کودک و هم راحتی پدر و مادر طراحی کنه و جزو برندهای شاخص تو زمینه‌ی تولید کالسکه محسوب می‌شه.

ارابه

ارابه در دهه‌ی 50 شروع به فعالیت کرد و کارش از همون موقع تولید لوازم مربوط به کودکه از انواع اسباب‌بازی‌های حرفه‌ای گرفته تا کالسکه‌‌های بچه و دوچرخه و کریر و … محصولات خاص این برند هستند. ویژگی بارز این برند تولید محصولات متناسب با ذائقه‌ی بچه‌هاست. یعنی ظاهرشون بسیار شاده و با طراحی ویژه‌شون حس جالبی رو به بچه‌ها می‌دن. مطمئنا اگه یه بار با بچه‌تون برید مغازه‌ی کالسکه و ماشین اسباب‌بازی، اولین چیزی که دست‌شو دراز می‌کنه و می‌خواد کارهای برند ارابه هستن

اکو سبد کو

اکو سبد کو برند فعال ایرانی در زمینه‌ی طراحی و تولید بافته‌های گیاهیه. یعنی محصولاتش رو توسط پس‌ماند‌ها و یا فرآورده‌های گیاهی تولید می‌کنه و بهترین کیفیت رو از این نظر دارند. کریر بچه هم یکی از محصولات گیاهی این برنده که طراحی خیلی خاصی دارن. در عین حال خیلی سبک هستند و امکان نفس کشیدن پوست بچه‌ها از طریق لایه‌های گیاهی این کریرها وجود داره.

بیبی لند

بیبی لند یک برند ایرانی در زمینه‌ی تولید کالسکه و محصولات سیسمونی کودکه، اسکلت این کالسکه‌ها وارداتیه اما پارچه و طراحی کاملش تو کارخونه بیبی لند انجام می‌شه. از هر نظر باکیفیت هستن و سعی شده که طراحی ایرانی هم تو این کالسکه‌ها لحاظ بشه. کریرها به طور کامل تو این برند طراحی و تولید می‌شن و از نظر سبکی و راحتی بسیار مطلوب هستن.

برند سرویس خواب کودک

رنگین چاپ

رنگین چاپ برند تولیدکننده کالای خواب و منسوجات حرفه‌ای سرویس خواب با 30 سال تجربه در ایران و امارات متحده عربی است. بخش مهمی از کالای خواب این برند به سرویس خواب کودک و نوزاد مربوط است که طراحی ویژه‌ای دارند و باکیفیت بالایی تولید می‌شوند. از بهترین الیاف در تهیه‌ی تشک و سایر لوازم خواب استفاده شده است و جزو برندهای شاخص در ایران و امارات است.

صبا او

صبا او برند تولیدی پارچه‌های باکیفیت است که در کشور ترکیه فعالیت دارد و از سال 2000 به صورت حرفه‌ای در این زمینه کار می‌کند. بخش اعظمی از پارچه‌ها و منسوجات خواب و سرویس خواب را هم تولید می‌کند. کالای خواب باکیفیت برای بچه‌ها و نوزادان، به همراه لباس خواب در انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای اتاق کودک تولید می‌کند که از نظر قیمت هم بسیار مناسب هستند.

جیک جیک

جیک جیک برند خلاق ایرانیه که از سال 92 در زمینه‌ی تولید وسایل اتاق کودک آغاز کرده، انواع تابلوهای مخصوص اتاق کودک با طرح‌های جذاب، جعبه موسیقی،‌ آویزهای قشنگ و جذاب و همه‌ی چیزهایی که می‌تونید باهاش اتاق کودک رو زنده‌تر و سرحال‌تر کنید تو این برند خلاق تولید می‌شه.

شیکدو

شیکدو در زمینه‌ی صنایع دست‌ساز مانند انواع کیف دست‌دوز، لباس‌های دست‌دوز، پوشاک کودک و همچنین لباس خواب فعالیت دارد. محصولات دستی که با عشق و علاقه دوخته می‌شوند و هیچ فرایند ماشینی در آن‌ها دخالت ندارد. پوششی کاملا بهداشتی و بدون استفاده از مواد شیمیایی که هم سلامت کودک را تضمین می‌کند و هم از نظر راحتی بسیار مناسب هستند.

نیلی

نیلی برند پوشاک نوزاد تو ایرانه. سرویس خواب و کالای خواب باکیفیت هم مخصوص نوزاد تولید می‌کنه. سرویس خواب‌هایی باکیفیت عالی و بدون هرگونه حساسیت که خوابی خوش رو برای بچه فراهم می‌کنه. مقاوم در برابر شستشو و تولید شده با بهترین نخ‌پنبه‌های ایرانی که مناسب پوست حساس بچه‌ها هستن.

ثمین

برند مبلمان و سرویس خواب ثمین یکی از برندهای شاخص ایرانه که هم کالای بزرگسال و هم سرویس خواب کودکان رو تولید و عرضه می‌کنه. در تولید این سرویس خواب بیشتر به استایل‌های کلاسیک و سنتی پرداخته شده. مدل‌های فانتزی در این سرویس‌ها کمتر به چشم می‌خوره اما از نظر کیفیت می‌شه گفت که محصولات ویژه‌ای رو با بهترین متریال‌ها و پارچه‌ها تولید می‌کنه.

رزین تاژ

رزین تاژ از سال 75 در زمینه‌ی تولید و صادرات منسوجات خانگی شروع به فعالیت کرده. بهترین کالا‌های سرویس خواب با قابلیت‌های ضد باکتری و ضدقارچ که باعث می‌شه هیچگونه بیماری پوستی سلامت پوست رو تهدید نکنه. از بسیاری از رقبای خارجی در زمینه‌ی سرویس خواب جلوتره و در طراحی سرویس خواب بسیار خلاقانه و هوشمندانه عمل می‌‌کنه و زیبایی خاص و منحصر‌به‌فرد رو هم چاشنی کارش کرده.

پلی فکتوری

در سال 1394 تاسیس شده و زیرمجموعه‌ی شرکت برزگ نیروان در زمینه‌ی لوازم کودکه. پلی فکتوری بیشتری به عنوان شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی شناخته می‌شه. وسایل و لوازم کودک برای خواب رو هم تولید می‌کنه. مثل انواع تشک‌ها، انواع لوازم برقی خواب، حوله‌های جادویی و مواردی از این دست که کیفیت بسیار بالایی هم دارن و بیشتر در دسته‌ی تفریحات خواب قرار می‌گیرن.

برند پستانک، شیشه شیر و لوازم شخصی کودک

فیروز

فیروز علاوه بر لوازم بهداشتی و شامپو و حوله و لوازم مخصوص حمام، شیشه شیر و لوازم جانبی کودک رو هم تولید می‌کنه. اصل اول در تولید این محصولات بهداشته. بهداشت شخصی کودک تو اولویت قرار می‌گیره و بر همین مبنا محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌شه که هم قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های خارجی دارن و هم از نظر کیفیت تقریبا مشابه هستند.

پنبه ریز

پنبه ریز بیشتر یک شرکت وارداتیه اما بخش تولیدی هم داره و تولیداتش هم کیفیت نسبی خوبی دارن. شیشه شیر، شیردوش، انواع پستانک و لوازم جانبی کودک بخشی از محصولات متعدد این برند در حوزه‌ی کودک و  بهداشت شخصی هستند. از نظر بهداشتی نسبتا باکیفیت هستند ولی نمی‌توان از نظر کیفیت آن‌ها را با نمونه‌های مشابه خارجی مقایسه کرد چرا که این برند به صورت تخصصی در حوزه‌ی کودک فعالیت نمی‌کند.

پاکنام بی بافت

پاکنام بی‌بافت در زمینه‌یس تولید انواع دستمال‌های تنظیف و دستمال‌های بهداشتی و سایر لوازم جانبی کودک برای محافظت بیشتر می‌باشد. حوله دستی در سایز کوچک، دستمال جذب روغن، پودر بچه و … از جمله‌ی محصولات این برند هستند که کیفیت بالایی دارن. از سال 1390 فعالیتشون رو آغاز کردن و در طی این چند سال تونستن محصولات کمکی بسیاری وارد بازار کنن.


0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *